شرح وظایف
 شرح وظايف مسئول امور اداری و کارگزینی
 
1
نظارت وانجام امور كارگزيني كارمندان از قبيل:ترفيعات،اضافات ومرخصي طبق مقررات استخدامي وپاراف احكام ومكاتبات مربوطه
2
نظارت بر صحت صدور احكام صادره
3
نظارت وسرپرستي امور دفتري وارسال مراسلات وبايگاني
4
نظارت درتهيه خريدو تحويل ملزومات و تقسيم وسايل بين واحدها  ازطريق انبار
5
نظارت بر امورمربوط به نقليه و ماموريت هاي پرسنل بخش
6
نظارت بر كليه امور مربوط به خدمات واحد متبوعه وراهنمايي پرسنل بخش تحت سرپرستي
7
مراقبت در انجام سريع ثبت وتوزيع وتحرير نامه هاي وارده وصادره
8
كنترل حضوروغياب پرسنل بخش و ارائه پس خوراند به پرسنل بخش
9
نظارت ورود وخروج افراد ووسائط نقليه وكليه امور مربوطه
10
انجام ساير امور مربوطه بر طبق موازين وارزشهاي اسلامي و برابر مقررات به دستور مقام مافوق
11
نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود
 
 
 شرح وظايف کارگزین مسئول
 
1

صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان مأموريت ومرخصي

2

تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات

3

رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات

4

صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه

5

انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان

6

اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر

7

پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش

8

شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري

9

پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات

10

مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11

پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني

12

رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان

سامانه ها       دسترسی سریع       لینک های ویژه       اطلاع رسانی
                   
                   
                    آمار بازدید
                   

بازديدکنندگان اين صفحه :

بازديدکنندگان امروز :

1191

5020

 
                 

کل بازديدکنندگان :

بازديدکنندگان آنلاين :

33055235

20

                              tags:1
Copyright © 2015    Sabzevar University of Medical Sciences. All rights reserved