• 1401/01/22 - 12:41
  • - تعداد بازدید: 6117
  • - تعداد بازدیدکننده: 28
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام نمود

اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال اول 1401

دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1401 می بایست درخواست های خود را از بیست و یکم فروردین تا پایان اردیبهشت در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA


دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1401 می بایست درخواست های خود را از تاریخ 21/01/1401 لغایت 31/02/1401 در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.


دانشجویان گرامی حتماً به نکات ذیل توجه فرمایید:


1-      درخواست های خارج از سامانه و خارج از بازه زمانی اعلام شده به هیچ عنوان قابلیت بررسی نداشته و ترتیب اثر داده نخواهد شد.


2-      دانشجویان قادر به ثبت هر دو درخواست مهمان و انتقال به صورت همزمان می باشند. لذا دانشجویانی که به هر علتی احتمال می رود با درخواست انتقالی آن ها مخالفت گردد در همین مرحله جهت ثبت درخواست مهمانی نیز اقدام نمایند، زیرا پس از اتمام بازه ثبت نام و اعلام نظر شورای نقل وانتقالات، به علت بسته شدن سامانه قادر به تغییر نوع درخواست خود نمی باشند.(لازم به ذکر است طبق آیین نامه های آموزشی دانشجویان جهت ثبت درخواستهای مهمانی حتماً باید یک نیمسال را در دانشگاه مبدأ  گذرانده و  سپس جهت نیمسال بعدی مجاز به ثبت درخواست مهمانی می گردند. همچنین متقاضیان انتقالی حتماً باید یک نیمسال مهمان را در دانشگاه مقصد گذرانده و نمرات مهمانی ایشان در کارنامه کل مبدأ ثبت گردیده باشد. )


3-      دانشجویان قادر به ثبت همزمان درخواست های خود برای دو دانشگاه می باشند؛ تا در صورت عدم موافقت با درخواست در یک دانشگاه فرصت بررسی درخواست آن ها در دانشگاه دوم وجود داشته باشد.


4-      دقت فرمایید گاهاً مشاهده شده دانشجو درخواست مهمان را در سامانه انتقال و یا درخواست انتقال خود را اشتباهاً در سامانه مهمان ثبت می نمایند. اینگونه درخواست ها قابلیت بررسی نخواهند داشت. به لینک آدرس درخواست ها دقت نمایید.


5-      دانشجویان متقاضی دانشگاههایی که در سال فقط یک بار برای هر دو نیمسال آتی شورا برگزار می نمایند توجه نمایند که درخواست مهمان و انتقال خود جهت نیمسال اول 1401 را در سامانه وزارت ثبت و درخواست مهمان یا انتقال خود جهت نیمسال دوم 1401 را در همین بازه زمانی با کارشناسان دانشکده ها مطرح و پیگیری نمایید.


6-      بر اساس دستور العمل وزارت نقل وانتقال دانشجویان در هر دو حالت مهمان و انتقال در دانشگاه مقصد شامل پرداخت شهریه می گردد.


7-      دانشجویان پس از ثبت درخواست خود در سامانه های ذیل ملزم به پیگیری و چک کردن درخواست خود تا پایان فرآیند نقل وانتقالات و  رفع نواقص احتمالی عنوان شده توسط کارشناسان دانشکده ها می باشند و در صورت اعلام نقص در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک در سامانه اقدام گردد. درخواست های دارای نقص جهت بررسی و طرح در شورای نقل و انتقالات ارجاع نخواهند گردید.


8-      نتایج شورای نقل و انتقالات دانشکده و سپس نتایج شورای نقل و انتقالات دانشگاه در سامانه ثبت گردیده و توسط دانشجو قابل رؤیت می باشد لذا جهت اطلاع از نتیجه شورای نقل و انتقالات، از تماس با کارشناسان خودداری و به سامانه خود مراجعه نمایید.


9-      لازم به توضیح است لازم است کلیه متقاضیان در مرحله اولیه ثبت نام در قسمت فرم درخواست مهمان و یا انتقال یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و در مرحله بعد صرفاً دانشجویانی که با درخواست مهمانی و یا انتقال آنان در جلسه شورای دانشکده موافقت می گردد موظفند پس از اعلام نتایج اولیه برای دریافت فرم فیزیکی درخواست خود جهت بارگذاری بر روی سامانه نقل و انتقال به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و فرم را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.


10-  منظور از عبارت" اسکن مدارک واجد شرایط بودن" در مرحله بارگذاری مدارک فرآیند انتقالی؛ هرگونه مدرکی است که محرزکننده شرایط دانشجو برای شورای نقل و انتقالات جهت موافقت با درخواست مهمان یا انتقال باشد از جمله: اسکن کارنامه سبز، اسکن مدارک بیماری دانشجو یا پدر و مادر، گوای کفالت دانشجو، مدارک محل کار همسر و .....


11-  دانشجویان شاهد و ایثارگر سهمیه5%  علاوه بر لینکهای اعلام شده دارای لینک مجزایی برای ثبت درخواست انتقال خود نیز می باشند که آدرس آن در زیر ذکر شده است.


 


آدرس سامانه ها جهت ثبت درخواست:


 


                          سامانه ثبت درخواست ميهماني دانشجويان                                                         http://guest.behdasht.gov.ir


سامانه ثبت  درخواست انتقالي دانشجويان                                                         http://transmission.behdasht.gov.ir


                          سامانه ثبت درخواست های دانشجویان شاهد و ایثارگر                     http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir


 


 



 














































جدول زماني فرآيند ميهماني و انتقال مقاطع كارداني تا دكتري عمومي نيمسال اول 1401



رديف



موضوع



تاريخ شروع



تاريخ پايان



1



ثبت نام دانشجويان متقاضي در دانشگاه مبداء و بارگذاري مدارك لازم



20/01/1401



31/02/1401



2



بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ويرايش توسط دانشجو



01/03/1401



12/03/1401



3



اتمام فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه مبداء



16/03/1401



16/04/1401



4



بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ويرايش توسط دانشجو 



18/01/1401



03/04/1401



5



اتمام فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه مقصد



01/05/1401



31/05/1401




 


در صورت لزوم  با کارشناسان دانشکده ها در تماس باشید.



























دانشکده پرستاری و مامایی



44018330



دانشکده پزشکی



44018334



دانشکده پیراپزشکی



44018329



دانشکده بهداشت



44018352



دانشکده پرستاری جوین



45223810-45223806




 


اداره پذیرش و ثبت نام

  • گروه خبری : دانشکده پرستاری مامایی,دانشکده پیراپزشکی,دانشکده پزشکی,معاونت آموزشی,اطلاعیه های سایت اصلی,دانشکده بهداشت,دانشکده پرستاری جوین
  • کد خبر : 14418
  • لینک کوتاه : https://medsab.ac.ir/ZWja
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آدرس دانشگاه

سبزوار، خیابان اسدآبادی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی

شماره تماس

051-44011000

کدپستی

9613873137

پست الکترونیک

info@medsab.ac.ir

سامانه پیامکی

500044011078

بازدید این صفحه: 8
بازدید امروز: 4212
کل بازدید: 39795
بازدید کنندگان آنلاین: 3
آخرین بروزرسانی: 1404/04/31 09:45