شرح وظايف مسئول دفتر
- دریافت برنامه از رئیس دانشکده
- دريافت و تنظیم کلیه مکاتبات و نامه های وارده ریاست دانشکده
- ارسال و تحویل نامه های ارجاعی به همکاران دانشکده
- برنامه ریزی تقویم کاری روزانه رئیس دانشکده و تنظیم وقت جلسات
- پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
- تایپ نامه و صورت جلسه ها و پیگیری موارد ارجاعی
- آگاه کردن اعضای شرکت کننده از نشستها و کمیسیون هایی که در دفتر رئیس دانشکده تشکیل می شود
- راهنمایی ارباب رجوع
- بررسی و پیگیری مشکلات و گزارش های ضروری دریافتی از سوی دانشجویان و انتقال آن به رئیس دانشکده
- بایگانی کردن نامه ها، آئین نامه و بخشنامه ها ، صورت جلسات و ....
|