چاپ ارسال به دوست
ابلاغ دستورالعمل جدید ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان
مدیر توسعه دانشگاه اعلام کرد: به استناد ماده 69 آیین نامه اداری استخدامی غیر هیات علمی، دستورالعمل جدید ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان، از جانب وزارت متبوع به دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.
مدیر توسعه دانشگاه اعلام کرد: به استناد ماده 69 آیین نامه اداری استخدامی غیر هیات علمی، دستورالعمل جدید ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان، از جانب وزارت متبوع به دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.
مهدی بازقندی با اشاره به اجرای بهینه فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان گفت: این دستورالعمل با هدف حذف موانع، برطرف سازی ابهامات موجود و اجرای صحیح فراینددر راستای نیل به اهداف فردی و سازمانی پس از برگزاری جلسات تخصصی اصلاح، بازنگری و تدوین از سوی وزارت متبوع به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شد. در دستور العمل جدید، فرآیند ارزیابی از اول فروردین هر سال آغاز و در ابتدای دوره، فرم موافقت نامه بین مدیر و کارمند توزیع شده و مدیر خواسته ها و حدود انتظارات خود را از کارمند اعلام می دارد. در طول دوره ارزیابی، عملکرد کارمند به صورت مستمر از طریق فرم پایش انجام و در اسفند ماه همان سال فرایند نهایی ارزیابی آغاز و تا خرداد ماه سال بعد تکمیل و به اتمام خواهد رسید.
تاریخ درج خبر: دوشنبه ٢٩ مهر ١٣٩٨ / شماره خبر: ١٠٨٩٣ / تعداد بازدید: 595