چاپ ارسال به دوست
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه خبرداد؛
پاسخ به 450 تماس تلفنی شهروندان سبزواری در ارتباط با کرونا
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از زمان راهاندازی مرکز پاسخگویی تلفنی در ارتباط با ویروس کرونا در سبزوار طی نهم اسفند تاکنون به ۴۵۰ تماس شهروندان پاسخ داده شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از زمان راهاندازی مرکز پاسخگویی تلفنی در ارتباط با ویروس کرونا در سبزوار طی نهم اسفند تاکنون به ۴۵۰ تماس شهروندان پاسخ داده شده است. وبدا سبزوار/ محمد باقرزاده در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: بطور میانگین روزانه ۷۵ تماس با سامانه تلفنی مربوط به کرونا در شهرستان سبزوار برقرار می شود که بیشترین موضوع آن نگرانی و بیم شهروندان از ابتلا به کروناست.
وی افزود: در عمده این تماس ها شهروندان علایم بیماری خود را با بیماری کرونا مقایسه و سوال میکنند آیا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارند؟
وی ادامه داد: همچنین در این تماس ها شهروندان از نحوه رعایت بهداشت فردی، وضعیت ضد عفونی مکانهای عمومی و بهداشت نانوایی ها سوالاتی دارند که به آنها پاسخ داده می شود.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ آماده پاسخگویی به همشهریان در باره سوالات مربوط به کروناست.
وی افزود: این سامانه با بکارگیری امکانات و دانش تخصصی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای مقابله با کرونا فعال شده و شهروندان می توانند با شماره گیری این خط از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه سوالات خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.
وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان رعایت دستورالعملهای بهداشتی و مراقبتی و حضور نیافتن در اماکن پرتردد و شلوغ است.
تاریخ درج خبر: شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٨ / شماره خبر: ١١٥٠٨ / تعداد بازدید: 1393
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
متن تصویر: | |