چاپ    ارسال به دوست

 

 

قابل‌ توجه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1400-1399

اطلاعیه شماره 2 پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1399

تاریخ و نحوه انتخاب واحد و حضور در کلاسها

با عرض تبریک و خیرمقدم،

       جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:

         ثبت نام طی دو مرحله صورت می پذیرد:

1-    ثبت نام اولیه صرفاًاینترنتی می باشد.

2-     نحوه تحویل اصل مدارک به صورت ارسال پستی و تا تاریخ 28/08/99 می باشد.

 

1-    نحوه ثبت نام الکترونیکی:

 

·         کلیه پذیرفته شدگان موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه ،سامانه ثبت نام جدیدالورود، از عصر روز چهارشنبه 14/08/99 لغایت 19/08/99 به صورت تمام وقت جهت ثبت نام  الکترونیکی اقدام نموده و فرمهای مربوطه را از طریق سامانه ثبت نام دریافت، با دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نموده و در نهایت پس از دریافت کد رهگیری؛ از فرم ثبت نام نهایی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک، پست نمایید.

·         جهت اطلاع از نحوه ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید.

 

توجه به نکات زیر الزامی می باشد:

·         جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده ننمایید.

·         حتما از مرورگر Firefox  استفاده گردد.

·        جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از قسمت نوع کاربری، دانشجویان جدیدالورود را انتخاب نمایید.

·         جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر: کد ملی و کلمه عبور: شماره داوطلبی می باشد.

·         در قسمت اطلاعات تکمیلی نوع معلولیت به صورت دارد یا ندارد مشخص گردد.

·         در فیلد مربوط به آدرس حتما آدرس دقیق پستی همراه با ذکر پلاک و کدپستی ثبت شود.

·         ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن کد رهگیری 12 رقمی می باشد.

·         ارسال پستی پرینت اطلاعات و کد رهگیری ثبت نام اینترنتی با سایر مدارک الزامی می باشد.

 

2-    نحوه تحویل اصل مدارک ثبت نامی:

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون های سال 1399 می رسانیم به علت شیوع ویروس کرونا و سعی بر کاهش انتشار ویروس و مخاطرات احتمالی، ارسال مدارک و ثبت نام قطعی دانشجویان از طریق پست صورت می پذیرد. لذا تمامی دانشجویان موظفند مدارک ثبت نام را نهایتاً تا تاریخ 28/08/99 با پست پیشتاز به آدرس زیر ارسال نمایند.

·         عدم ارسال به موقع مدارک یا نقص در مدارک ارسالی به منزله انصراف یا واجد شرایط نبودن تلقی و اسامی این دسته از پذیرفته شدگان به عنوان ثبت نام نشده به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.

نکات مهم:

·         نوشتن رشته و مقطع قبولی روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت راست) الزامی است.(به عنوان مثال: رشته علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی پیوسته)

·         ذکر شماره تماس دانشجو روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت چپ) الزامی است.

·         از ارسال اصل شناسنامه و کارت ملی خودداری نمایید. ( بررسی اصالت مدارک هویتی در اولین حضور فیزیکی دانشجو در دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.)

 

مدارك لازم جهت ارسال و تشکیل پرونده:

1- تحویل فرم‌های تکمیل‌شده ثبت‌نام اینترنتی

2- پرینت فرم نهایی ثبت نام اینترنتی همراه با کد رهگیری

3- 4 سري تصوير از تمام صفحات شناسنامه

4-دوازده  قطعه عكس 4×3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس

5- 4 سري تصوير كارت ملي پشت و رو

6-اصل گواهينامه پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن +2 سري تصوير

7-اصل گواهينامه دیپلم يا گواهي موقت آن +2 سري تصوير

8- اصل ريز نمرات پایان دوره سه ساله + 2 سري تصوير (ریز نمرات ضمن سال و همچنین فاقد عکس دانش آموز، مهر وتأیید مدرسه مورد قبول نمی باشد.)

9-اصل ریز نمرات پایان دوره پیش دانشگاهی+2 سری تصویر (ریز نمرات ضمن سال و فاقد عکس دانش آموز، مهر و تأیید مدرسه مورد قبول نمی باشد.)

10- دفترچه آماده‌ به‌ خدمت، كارت معافيت يا پايان خدمت+ تصویر آن یا مدرکی که نشان‌دهنده وضعیت نظام ‌وظیفه باشد.(ويژه برادران) لازم به ذکر است دانشجویان پسر که مشمول بوده؛ بایستی از معافیت تحصیلی استفاده نمایند. به اینصورت که با یک نسخه پرینت از برگه قبولی خود از سایت سازمان سنجش به دفاتر پلیس + 10 شهر خود مراجعه و فرم مجوز موقت ثبت نام خود را درخواست و دریافت؛ و در زمان ثبت نام الکترونیکی تصویر آن را بارگذاری و اصل مجوز را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.

11-داشتن گواهی مشخص‌کننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفته‌شدگانی که از این سهمیه استفاده نموده‌اند.

 

12-پرینت از کد پیگیری ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی در سامانه مربوطه

13-پرینت از کد پیگیری ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی متوسطه در سامانه مربوطه

تذکر: پذیرفته‌شدگان تبعه موظف‌اند اصل مدارک تحصیلی خود را (گواهی پیش‌دانشگاهی متوسطه و ریزنمرات سه‌ساله) قبل از ارسال مدارک توسط کنسولگری مربوطه مهر و تائید نمایند.

 

جهت اطلاع از نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی به توضیحات زیر دقت فرمایید

 

 

 

کلیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 99 می‌بایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir  اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را به دقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند.

*        پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

*        جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها و ادارات آموزش و پرورش نمی باشد.

*        پذیرفته‌شدگان دانشگاه شخصا می توانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند.

*        جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز می باشد:

♦️ اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی)

️ داشتن شماره ‌تلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی

️ در قسمت نوع استعلام گیرنده، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را انتخاب نمایید.

️ در قسمت استعلام گیرنده، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را انتخاب نمایید.

️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی

📮 چند نکته و تذکر خیلی مهم:

در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه استعلام گیرنده، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی مینمایند.

پس از انجام مراحل ثبت درخواست،شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی در سامانه، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند.

این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می شود.

این تاییدیه به صورت الکترونیکی برای دانشگاه استعلام گیرنده ارسال می شود و بهیچ عنوان نیازی به حضور متقاضی به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت تاییدیه نمی باشد. (ادارات آموزش و پرورش از دادن تاییدیه به صورت دستی به متقاضی معذورند.)

در ثبت کلیه اطلاعات مربوطه دقت شود. ( انتخاب دقیق نظام آموزشی و مقطع ،اطلاعات هویتی ،فارغ التحصیلی،دانشگاه استعلام گیرنده و...)

درصورت ثبت اشتباه هر یک از موارد، علاوه بر برگشت خوردن تاییدیه و عدم صدور آن، فرآیند صدور تاییدیه زمانبر خواهد شد و متقاضی علاوه بر ثبت دوباره تاییدیه،متحمل هزینه جدید خواهد شد.

 

قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های مازاد

 

·         جهت اطلاع از میزان و نحوه پرداخت شهریه خود با واحد امور شهریه، خانم یوسف آبادی به شماره 44018464-051 و شماره همراه 09011892033 تماس حاصل نمایید.

قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم: ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده، به منزله انصراف خواهد بود.

 

آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی - طبقه دوم اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی- واحد پذیرش و ثبت نام

صندوق پستی: 319        کد پستی: 961793114-9617913112

شماره تماس : 44018446-44018445-051

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

اداره پذیرش و ثبت‌نام

 

 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ١٤ آبان ١٣٩٩    / شماره خبر:  ١٢٣٧٨  / تعداد بازدید:  6947

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: