قابلتوجه پذیرفتهشدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1401-1400
اطلاعیه شماره یک
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت توجه شمارا به رعایت موارد ذیل جلب مینماییم.
جهت اطلاع از برنامه زمانبندی ثبتنام اینترنتی و چگونگی ارسال مدارک همین سایت را پیگیری نمایید و از هرگونه تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری فرمایید و تا اعلام زمانبندی ثبت نام نسبت به تهیه و تکمیل تمامی مدارک ثبت نامی اقدام فرمایید. عدم وجود یا نقص در ارائه هر یک از مدارک ذیل مانع از انجام ثبت نام خواهد بود .
تأکید:در صورت وجود نقص در هریک از مدارک اعلام شده از دانشجو ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
جهت کسب اطلاع از زمانبندی ثبت نام، تنها بخش اطلاعیه های سایت دانشگاه را پیگیری و از هرگونه تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
ارائه مدارک ذیل هنگام ثبت نام الزامی است.
مدارك لازم جهت ارسال :
1- تحویل فرمهای تکمیلشده در فرآیند ثبتنام اینترنتی
2- پرینت فرم نهایی ثبت نام اینترنتی همراه با شماره دانشجویی
3- تصوير از تمام صفحات شناسنامه:3 سری
4-شش قطعه عكس 4× 3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس
5- تصوير پشت و رو كارت ملي هوشمند یا رسید پستی اقدام برای کارت ملی هوشمند: 3سري
6-اصل گواهينامه پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن با مهر، عکس و امضاء +1 سري تصوير
7-اصل گواهينامه دیپلم يا گواهي موقت آن با مهر، عکس و امضاء +1 سري تصوير
8- اصل ريز نمرات سه ساله با مهر، عکس و امضاء + 1 سري تصوير
9-اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی با مهر، عکس و امضاء +1 سری تصویر
10-رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی
11-رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دوره سه ساله متوسطه
توضیحات: (کلیه پذیرفتهشدگان موظفاند جهت درخواست تأییدیه تحصیلی متوسطه و پیشدانشگاهی با مراجعه به سایت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir جهت دریافت تأییدیه تحصیلی مقطع مورد نظر ثبت نام و در زمان ارسال مدارک، پرینت کد رهگیری دریافت شده از سامانه را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند).
(جهت اطلاع از نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی به توضیحات زیر دقت فرمایید)H
|
کلیه پذیرفتهشدگان کنکور سراسری میبایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir
اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را بدقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند.
✅ پذیرفتهشدگان میبایست در مرحله ثبتنام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبتنام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبتنام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.
❌ جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها و ادارات آموزش و پرورش نمی باشد.
📌 پذیرفتهشدگان دانشگاه شخصا میتوانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند.
📌 جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز میباشد: 👇
♦️اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی)
♦️داشتن شمارهتلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی
♦️در قسمت نوع استعلام گیرنده ، وزارت بهداشت را انتخاب نمایید.
♦️ در قسمت استعلام گیرنده، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را انتخاب نمایید.
♦️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی
12- دانشجویان پسر مشمول ورودی مهر(نیمسال اول) با یک نسخه پرینت از برگه قبولی خود از سایت سازمان سنجش به دفاتر پلیس + 10 شهر خود مراجعه و فرم مجوز موقت ثبت نام خود را درخواست و دریافت؛ و در زمان ثبت نام الکترونیکی تصویر آن را بارگذاری و در هنگام ارسال حضوری مدارک ، اصل مجوز را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند. پذیرفته شدگان پسر مشمول ورودی بهمن ماه در شروع نیمسال تحصیلی خود قادر به دریافت معافیت تحصیلی و تحویل آن به دانشگاه می باشند و در صورت عدم ارائه معافیت و نقص مدارک قادر به انتخاب واحد و شروع تحصیل نمی باشند.
13- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت هوشمند(پشت و رو)
14- گواهی سه سال سابقه کار با تائید دفتر پرستاری جهت پذیرفتهشدگانی که با سهمیه بهیاری پذیرش گردیده اند.
15- گواهی اشتغال به خدمت با تائید دفتر پرستاری جهت پذیرفتهشدگانی که با سهمیه بهیاری پذیرش گردیده اند.
16- گواهی مشخصکننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفتهشدگانی که از این سهمیه استفاده نمودهاند.
17- واریز مبلغ 1000000 ریال جهت هزینه های ثبت نام و صدور کارت دانشجویی به شماره حساب 461588700 یا شماره شبای IR730180000000000461588700 به نام درآمد معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار( بانک تجارت) و ارسال فیش و تصویر فیش پرداختی یک نسخه
18- چک لیست ارسال پستی مدارک مخصوص دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (موجود در دفاتر پستی سراسر کشور که توسط متصدی پست تایید و مهر شده باشد.)در صورت موجود نبودن چک لیست در برخی از دفاتر می توانید فرم مورد نظر را از اینجا دانلود و متصدی پست مهر و امضا نموده و با سایر مدارک ارسال نمایید.
تذکر 1: پذیرفتهشدگان تبعه موظفاند اصل مدارک تحصیلی خود را (گواهی پیشدانشگاهی -متوسطه و ریزنمرات سهساله) توسط کنسولگری مربوطه مهر و تائید نموده و به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.
قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم: ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود.
قابل توجه دانشجویان انتقال از خارج کشور و اتباع پذیرش شده به شیوه بین الملل :
کلیه متقاضیانی که نامه معرفی دوم آن ها از وزارت به نام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ارسال گردیده است جهت انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد داوطلبی برای ورود به سامانه ثبت نام با اداره پذیرش و ثبت نام تماس حاصل نمایند و جهت تکمیل ثبت نام خود همانند سایر دانشجویان جدیدالورود کلیه مراحل ثبت نام الکترونیکی و ارسال پستی مدارک را انجام نمایند.
آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام -مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم - واحد پذیرش و ثبت نام
صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112
شماره تماس : 44018446-44018445-051
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
اداره پذیرش و ثبتنام