« قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1401-1400»
اطلاعیه شماره2
با عرض تبریک و خیرمقدم ،
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:
ثبت نام طی دو مرحله صورت می پذیرد:
1- ثبت نام اولیه صرفاًاینترنتی و از تاریخ 1400/7/7 لغایت 1400/7/12 می باشد.
2- بر اساس اطلاعیه شماره 1 که مورخ 1400/7/6 بر روی سایت دانشگاه قرار گرفته است پذیرفته شدگان مطابق اطلاعیه و تا تاریخ 1400/7/14 مهلت دارند نسبت به ارسال پستی مدارک خود اقدام نمایند.
نحوه ثبت نام الکترونیکی:
- کلیه پذیرفته شدگان موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه ،سامانه هم آوا ، از ساعت 10 صبح تاریخ 1400/7/7 لغایت 1400/7/12به صورت تمام وقت جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و فرمهای مربوطه را از طریق سامانه ثبت نام دریافت و با دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نموده و در نهایت پس از دریافت شماره دانشجویی؛ از فرم ثبت نام الکترونیکی نهایی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک ارسال نمایید.
- دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام را دانلود نمایند.
دانشجویان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید:
- جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده نگردد.
- جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از قسمت سامانه هم آوا، قرار گرفته بر روی صفحه اصلی سایت دانشگاه اقدام نمایید.
- جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر کد ملی و کلمه عبور شماره داوطلبی می باشد.
- در فیلد مربوط به آدرس حتما آدرس دقیق پستی همراه با ذکر پلاک و کدپستی ثبت شود.
- ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن شماره دانشجویی و پرینت برگه ثبت نام اینترنتی می باشد.
- همراه داشتن پرینت اطلاعات دارای شماره دانشجویی ثبت نام اینترنتی زمان مراجعه الزامی می باشد.
نحوه ارسال اصل مدارک ثبت نامی:
کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1401-1400 موظفند مدارک درخواستی جهت ثبت نام را نهایتاً تا تاریخ 14/07/1400 با پست پیشتاز به آدرس ذکر شده در انتهای اطلاعیه ارسال نمایند.
عدم ارسال به موقع مدارک یا نقص در مدارک ارسالی به منزله انصراف یا واجد شرایط نبودن دانشجو تلقی و اسامی این دسته دانشجویان با عنوان ثبت نام نشده به سازمان سنجش معرفی می گردد.
نکات مهم:
- نوشتن نام و نام خانوادگی و شماره تماس دانشجو روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت راست) الزامی است.
- ذکر رشته و مقطع قبولی روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت چپ) الزامی است. (به عنوان مثال: رشته علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی پیوسته)
- چک لیست پستی ارسال مدارک که فایل آن در اطلاعیه شماره 1 در دسترس پذیرفته شدگان قرار داده شد تکمیل و در پاکت ارسال مدارک قرار داده شود.
- از ارسال اصل شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت خودداری نمایید؛ بررسی اصالت مدارک هویتی در اولین حضور دانشجو در دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.
مدارك لازم جهت ثبت نام الکترونیکی:
1- اسکن تمام صفحات شناسنامه
2- اسکن كارت ملي پشت و رو یا تصویر رسیدپستی اقدام برای کارت ملی هوشمند
3-اسکن گواهينامه پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن با مهر، عکس و امضاء
4-اسکن گواهينامه دیپلم يا گواهي موقت آن با مهر، عکس و امضاء
5- اسکن ريز نمرات پایان دوره سه ساله (ریزنمرات ضمن سال و همچنین فاقد عکس دانش آموز، مهر وتأیید مدرسه مورد قبول نمی باشند.)
6-اصل ریز نمرات پایان دوره پیش دانشگاهی(ریزنمرات ضمن سال و فاقد عکس دانش آموز، مهر وتأیید مدرسه مورد قبول نمی باشند.)
7- اسکن فرم سلامت جسمانی تکمیل شده
8- اسکن روادید تحصیلی دارای اعتبار 6 ماهه ( مختص پذیرفته شدگان غیر ایرانی )
9- اسکن تعهد نامه محضری ( مختص شاغلین رسمی و پیمانی پذیرفته شده با سهمیه 5 درصد )
10- اسکن معافیت تحصیلی ( مجوز موقت ثبت نام ) ( دانشجویان پسر مشمول ورودی مهر)
11- اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت هوشمند ( پشت و رو )
13- اسکن گواهی مشخصکننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفتهشدگانی که از این سهمیه استفاده نمودهاند.
14- اسکن گواهی موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل از معاونت توسعه( جهت شاغلین رسمی و پیمانی)
15- اسکن گواهی اشتغال به خدمت با تاًیید دفتر پرستاری ( مختص پذیرفته شدگان با سهمیه بهیاری )
16- اسکن گواهی 3 سال سابقه کار به عنوان بهیار با تاًیید دفتر پرستاری( مختص پذیرفته شدگان با سهمیه بهیاری )
17 - اسکن آخرین حکم کارگزینی با مهر و امضاء ( مختص شاغلین رسمی و پیمانی )
18 - اسکن نامه موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل از معاونت توسعه ( مختص شاغلین رسمی و پیمانی )
قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های مازاد:
· جهت اطلاع از میزان و نحوه پرداخت شهریه خود با واحد امور شهریه خانم یوسف آبادی به شماره 44018464-051 و شماره همراه 09011892033 تماس حاصل نمایید.
قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم: ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود.
تذکر:
پس از انجام کلیه مراحل ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد روی لینک زیر کلیک نمایید.
(https://www.medsab.ac.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=11339 )
در صورت هر گونه ابهام در زمینه انتخاب واحد با کارشناسان دانشکده ی مربوطه تماس حاصل نمایید.
دانشکده
|
کارشناس
|
شماره تماس
|
دانشکده پرستاری ومامایی
|
خانم الیاسی
خانم شنوایی
|
44018330
|
دانشکده بهداشت
|
خانم عمادی
|
44018352
|
دانشکده پیراپزشکی
|
خانم مهرآبادی
خانم محمدآبادی
|
44018329
|
دانشکده پزشکی
|
خانم رازقندی
خانم بروغنی
خانم قائینی
|
44018334
|
دانشکده پرستاری جوین
|
خانم سردار آبادی
|
45223810
|
|
|
|
آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام -مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم - واحد پذیرش و ثبت نام
صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112
شماره تماس : 44018446-44018445-051
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
اداره پذیرش و ثبتنام