« قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1402-1401»
اطلاعیه شماره2
با عرض تبریک و خیرمقدم ،
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:
ثبت نام طی دو مرحله صورت می پذیرد:
1- ثبت نام اولیه صرفاً الکترونیکی و از تاریخ 1401/07/03 لغایت 1401/07/09 می باشد.
2- بر اساس اطلاعیه شماره 1 که قبلاً بر روی سایت دانشگاه قرار گرفته است پذیرفته شدگان تا تاریخ 1401/7/14 مهلت دارند نسبت به ارسال پستی مدارک خود اقدام نمایند.
نحوه ثبت نام الکترونیکی:
· کلیه پذیرفته شدگان موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه ،سامانه هم آوا ، از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1401/07/03 لغایت 1401/07/09 به صورت تمام وقت جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و فرمهای مربوطه را از طریق سامانه ثبت نام دریافت و با دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نموده و در نهایت پس از دریافت شماره دانشجویی؛ از فرم ثبت نام الکترونیکی نهایی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک ارسال نمایید.
· دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام را دانلود نمایند.
دانشجویان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید:
· جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده نگردد.
· جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از قسمت سامانه هم آوا، قرار گرفته بر روی صفحه اصلی سایت دانشگاه اقدام نمایید.
· جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر کد ملی و کلمه عبور شماره داوطلبی می باشد.
· ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن شماره دانشجویی و پرینت فرم نهایی ثبت نام الکترونیکی می باشد.
· ارسال پرینت فرم نهایی ثبت نام الکترونیکی به همراه سایر مدارک الزامی می باشد.
نحوه ارسال اصل مدارک ثبت نامی:
کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1402-1401 موظفند مدارک ذکر شده در اطلاعیه شماره 1 آزمون سراسری را جهت ثبت نام نهایتاً تا تاریخ 1401/07/14 با پست پیشتاز به آدرس ذکر شده در انتهای اطلاعیه ارسال نمایند.
عدم ارسال به موقع مدارک یا نقص در مدارک ارسالی به منزله انصراف یا واجد شرایط نبودن دانشجو تلقی و اسامی این دسته دانشجویان با عنوان ثبت نام نشده به سازمان سنجش معرفی می گردد.
قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های مازاد
· جهت اطلاع از میزان و نحوه پرداخت شهریه خود با واحد امور شهریه خانم یوسف آبادی به شماره 44018464-051 تماس و یا به شماره همراه 09011892033 پیام ارسال نمایید.
قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم
ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر به منزله انصراف خواهد بود.
تذکر:
پس از انجام کلیه مراحل ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد روی لینک زیر کلیک نمایید.
(https://www.medsab.ac.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=11339 )
در صورت هر گونه ابهام در زمینه انتخاب واحد با کارشناسان دانشکده ی مربوطه تماس حاصل نمایید.
دانشکده
|
کارشناس
|
شماره تماس
|
دانشکده پرستاری ومامایی
|
خانم الیاسی پور
خانم شنوایی زارع
|
44018330
|
دانشکده بهداشت
|
خانم عمادی
|
44018352
|
دانشکده پیراپزشکی
|
خانم مهرآبادی
خانم محمدآبادی
|
44018329
|
دانشکده پزشکی
|
خانم رازقندی
خانم بروغنی
خانم قائینی
|
44018334
|
دانشکده پرستاری جوین
|
خانم سردار آبادی
|
45223810
|
توجه نکات مهم توجه
· نوشتن نام و نام خانوادگی و شماره تماس دانشجو روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت راست) الزامی است.
· ذکر رشته و مقطع قبولی روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت چپ) الزامی است. (به عنوان مثال: رشته علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی پیوسته)
· چک لیست پستی ارسال مدارک که فایل آن در اطلاعیه شماره 1 در دسترس پذیرفته شدگان قرار داده شد تکمیل و در پاکت ارسال مدارک قرار داده شود.
· از ارسال اصل شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت خودداری نمایید؛ بررسی اصالت مدارک هویتی در اولین حضور دانشجو در دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.
آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام –مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم - واحد پذیرش و ثبت نام
صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112
شماره تماس : 44018446-44018445-051
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
اداره پذیرش و ثبتنام