چاپ    ارسال به دوست

 

 

فعال بودن پنل و سامانه رسیدگی شکایات در بیمارستان امداد

فعال بودن پنل و سامانه رسیدگی شکایات،پیشنهادات و انتقادات مرکز آموزشی درمانی امداد شهید دکتر بهشتی

فعال بودن پنل و سامانه رسیدگی شکایات،پیشنهادات و انتقادات مرکز آموزشی درمانی امداد شهید دکتر بهشتی 

مدیر بیمارستان اعلام نمود جهت افزایش سطح ارائه خدمات و رضایت مندی بیماران و مصدومین در مرکز آموزشی درمانی امداد شهید دکتر بهشتی ، گیرندگان خدمت و همشهریان محترم میتواند انتقادات ،پیشنهادات یا شکایات خود را از واحد‌ها اداری  و بخش های درمانی این بیمارستان به صورت 24 ساعته از طریق سامانه رسیدگی به شکایت به شماره 50002207707  ارسال نمایند. 

سید محمد میری در گفتگو با وبدا بیان داشتند از واحد رسیدگی به شکایات رسیدگی با رعایت اصول با افراد جهت تکمیل فرم شکایت بر اساس فرمت وزارت بهداشت و درمان تماس گرفته میشود و  توجه به نوع شکایت و تشکیل کمیته مربوطه یا بررسی توسط افراد مسئول به شکایت گیرندگان خدمت در کمترین زمان ممکنه  رسیدگی میشود و نتیجه در اسرع وقت اعلام و در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت میگردد. 

مدیر بیمارستان اعلام داشتند علاوه بر سامانه پیامکی همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن های 120- 05144640115 با واحد رسیدگی به شکایات تماس گرفته و شکایت خود را مطرح یا پیگیری نمایند. 

وی بیان داشتند همشهریان و گیرندگان خدمت همچنین می‌توانند با مراجعه به مجموعه مدیریت،واحد رسیدگی به شکایت‌،حراست یا سوپروایزری شکایت خود را به صورت مکتوب تحویل نمایند. 

میری در ادامه بیان داشتند هدف پرسنل و مجموعه مدیریت این مرکز آموزشی و درمانی ارائه بهترین خدمات به مصدومان و تکریم ارباب رجوع می‌باشد که همشهریان می‌توانند با پیشنهاد و انتقادات خود ما را در این مسیر راهنمایی نمایید .

مجموعه مدیریت و پرسنل بیمارستان از انتقادات و پبشنهادات در چارچوب قانون استقبال مینماید و برای دسترسی راحت تر عموم به شماره سامانه رسیدگی به شکایات در قسمت های مختلف و در دید بیماران و همراهیان در بیمارستان نصب گردیده است.


 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ٢٥ آبان ١٤٠١    / شماره خبر:  ١٥٥٨٥  / تعداد بازدید:  237

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: