شنبه ٠٣ آذر ١٤٠٣
اخبار > اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال اول 1402


 چاپ    ارسال به دوست

 

 

قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقال

اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال اول 1402

دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1402 می بایست درخواست های خود را از تاریخ 1402/02/04 لغایت 1402/03/31 در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.

دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1402 می بایست درخواست های خود را از تاریخ 1402/02/04 لغایت 1402/03/31 در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.

دانشجویان گرامی حتماً به نکات ذیل توجه فرمایید:

1-      درخواست های خارج از سامانه و خارج از بازه زمانی اعلام شده به هیچ عنوان قابلیت بررسی نداشته و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2-      دانشجویان قادر به ثبت هر دو درخواست مهمان و انتقال به صورت همزمان می باشند. لذا دانشجویانی که به هر علتی احتمال می رود با درخواست انتقالی آن ها مخالفت گردد در همین مرحله جهت ثبت درخواست مهمانی نیز اقدام نمایند، زیرا پس از اتمام بازه ثبت نام و اعلام نظر شورای نقل وانتقالات، به علت بسته شدن سامانه قادر به تغییر نوع درخواست خود نمی باشند.(لازم به ذکر است طبق آیین نامه های آموزشی دانشجویان جهت ثبت درخواستهای مهمان و انتقال، حتماً باید یک نیم سال را در دانشگاه مبدأ  گذرانده باشند. همچنین متقاضیان انتقالی حتماً باید یک نیم سال مهمان را در دانشگاه مقصد گذرانده و نمرات مهمانی ایشان در کارنامه کل مبدأ ثبت گردیده باشد به جز مواردی که در مصوبه شماره 7771/500/د به آن اشاره گردیده است. )

3-      دانشجویان قادر به ثبت درخواست های خود برای دو دانشگاه به صورت همزمان می باشند؛ تا در صورت عدم موافقت با درخواست در یک دانشگاه فرصت بررسی درخواست آن ها در انتخاب دوم وجود داشته باشد.

4-      دقت فرمایید گاهاً مشاهده شده دانشجو درخواست مهمان را در سامانه انتقال و یا درخواست انتقال خود را اشتباهاً در سامانه مهمان ثبت می نمایند. اینگونه درخواست ها قابلیت بررسی نخواهند داشت. به لینک آدرس سامانه ها دقت نمایید.

5-      بر اساس دستور العمل وزارت نقل وانتقال دانشجویان در هر دو حالت مهمان و انتقال در دانشگاه مقصد شامل پرداخت شهریه می گردد به جز مواردی که در مصوبه شماره 145/500/د به آن اشاره گردیده است.

6-      دانشجویان پس از ثبت درخواست خود در سامانه های ذیل ملزم به پیگیری و چک کردن درخواست خود تا پایان فرآیند نقل وانتقالات و  رفع نواقص احتمالی عنوان شده توسط کارشناسان دانشکده ها می باشند و در صورت اعلام نقص در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک در سامانه اقدام گردد. درخواست های دارای نقص جهت بررسی و طرح در شورای نقل و انتقالات ارجاع نخواهند گردید.

7-      نتایج شورای نقل و انتقالات دانشکده و سپس نتایج شورای نقل و انتقالات دانشگاه در سامانه ثبت گردیده و توسط دانشجو قابل رؤیت می باشد لذا جهت اطلاع از نتیجه شورای نقل و انتقالات، از تماس با کارشناسان خودداری و به سامانه خود مراجعه نمایید.

8-      لازم به توضیح است لازم است کلیه متقاضیان در مرحله اولیه ثبت نام در قسمت فرم درخواست مهمان و یا انتقال یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و در مرحله بعد صرفاً دانشجویانی که با درخواست مهمانی و یا انتقال آنان در جلسه شورای دانشکده موافقت می گردد موظفند پس از اعلام نتایج اولیه برای دریافت فرم فیزیکی درخواست خود جهت بارگذاری بر روی سامانه نقل و انتقال به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و فرم را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

9-      منظور از عبارت "اسکن مدارک واجد شرایط بودن" در مرحله بارگذاری مدارک فرآیند انتقالی؛ هرگونه مدرکی است که محرزکننده شرایط دانشجو برای شورای نقل و انتقالات جهت موافقت با درخواست انتقال باشد از جمله: اسکن کارنامه سبز، اسکن مدارک بیماری دانشجو یا پدر و مادر، گوای کفالت دانشجو، مدارک محل کار همسر و .....

10-  دانشجویان شاهد و ایثارگر سهمیه5%  به بالا، علاوه بر لینکهای اعلام شده دارای لینک مجزایی برای ثبت درخواست انتقال خود نیز می باشند که آدرس آن در زیر ذکر شده است.

11-  با توجه به ستاره دار و الزامی بودن بارگذاری نظریه کمیته انضباطی در بند یک مدارک مورد نیاز سامانه انتقال وزارت، دانشجویان متقاضی در این مرحله کافی است فعلاً یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و پس از موافقت با درخواست آنها در شورای نقل وانتقال دانشگاه مبدأ ،فرم انتقال که حاوی استعلام کمیته انضباطی می باشد را از سایت دانلود، پرینت، تکمیل و اسکن آن را برای دانشگاه مقصد بارگذاری نمایند.

12-  با توجه به ستاره دار و الزامی بودن بارگذاری فرم پیشنهاد دروس مورد نیاز(فرم شماره یک) در بند سه مدارک مورد نیاز سامانه مهمان وزارت، دانشجویان متقاضی در این مرحله کافی است فعلاً یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و پس از موافقت با درخواست آنها در شورای نقل وانتقال دانشگاه مبدأ ،فرم مهمان که حاوی آرایش دروس پیشنهادی می باشد را از سایت دانلود، پرینت، تکمیل و اسکن آن را برای دانشگاه مقصد بارگذاری نمایند.

 

آدرس سامانه ها جهت ثبت درخواست:

 

سامانه ثبت درخواست ميهماني دانشجويان 

  http://guest.behdasht.gov.ir

سامانه ثبت  درخواست انتقالي دانشجويان    

    http://transmission.behdasht.gov.ir

سامانه ثبت درخواست های دانشجویان شاهد و ایثارگر 

http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir

 

 

جدول زمان بندی سامانه انتقال دانشجویان در نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402

رديف

بازه زمانی

اقدام

1

دوشنبه 4 اردیبهشت ماه لغایت چهارشنبه 31 خرداد1402

ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاههای مبدأ و بارگذاری مدارک لازم

2

شنبه 3 تیر لغایت پنج شنبه 15 تیر 1402

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و ویرایش توسط دانشجو

3

شنبه 17تیر لغایت شنبه 31 تیر 1402

رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدأ

4

یک شنبه 1 مرداد لغایت دوشنبه 16 مرداد 1402

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

5

سه شنبه 17 مرداد لغایت سه شنبه 31 مرداد 1402

-بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

-تایید نهایی و ثبت نتیجه نهایی فرآیند توسط دانشگاه مبدأ و ارسال به دانشگاه مقصد

 

در صورت لزوم  با کارشناسان دانشکده ها در تماس باشید.

دانشکده پرستاری و مامایی

44018330

دانشکده پزشکی

44018334

دانشکده پیراپزشکی

44018329

دانشکده بهداشت

44018352

دانشکده پرستاری جوین

45223810-45223806

                                                                                           اداره پذیرش و ثبت نام

 

 

 

تاریخ درج خبر: دوشنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٢    / شماره خبر:  ١٦٢٨٠  / تعداد بازدید:  3818

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





منو اصلی
دسترسی سریع

   
   
   
  سبزوار،بلوار توحید شهر،بالاتر ازمزار شهدای گمنام،ساختمان پردیس دانشگاه،معاونت آموزشی
05144011300-6        

 فرم تماس با ما

         
 

کد پستی: 9613873136 - صندوق پستی: 319

M.S@medsab.ac.ir