چاپ ارسال به دوست
بطور میانگین ۳ تا ۳۰ درصد تماس های ۱۱۵ سبزوار مزاحمت تلفنی است
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: بصورت میانگین بین ۳ تا ۳۰ درصد تماس ها با 115 سبزوار مزاحمت تلفنی است.
به گزارش وبدا/ دکتر کافی در بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای سال تا نیمه خرداد ماه بیش از 48 هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی برقرار شده که از این رقم بیش از 2 هزار مورد مزاحمت تلفنی ثبت شده است.
وی همچنین تعداد تماس های انجام شده سال گذشته اورژانس را بیش از 207 هزار مورد اعلام کرد و اظهار داشت: از آمار مذکور حدود 7 هزار تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
وی با بیان اینکه پاسخگویی نیروهای عملیاتی اورژانس به مزاحمان تلفنی موجب کاهش فرصت انجام خدمات بهینه از نیروهای فوریت پزشکی می شود؛ تاکید کرد: با توجه به اینکه هر گونه تاخیر در امر خدمت رسانی موجب به خطر انداختن جان حادثه دیدگان می شود و ممکن است با این اهمال کاری در همان لحظه یک نفر نیاز مبرم به ارائه خدمات پزشکی به موقع و سریع داشته باشد که به دلیل مزاحمت، از این خدمات محروم گردد؛ از مردم تقاضا داریم تا در این امر همکاری لازم را با مرکز فوریت های پزشکی داشته باشند.
دکتر کافی در پایان تصریح کرد: به لحاظ حساسیت کار در اوژانس 115 که ارتباط مستقیم با جان مردم دارد در صورت مزاحمت های زیاد، دایره حقوقی اورژانس اقدام قانونی در برابر خاطیان خواهد داشت که در این خصوص قانون مجازات سلب امتیاز تلفن ثابت و همراه و پیگیری های قضایی شدید برای خاطیان در نظر گرفته است.
تاریخ درج خبر: يکشنبه ٢١ خرداد ١٤٠٢ / شماره خبر: ١٦٦٢٤ / تعداد بازدید: 650
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
متن تصویر: | |