چاپ    ارسال به دوست

 

 

روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه؛

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته رشته فوریت های پزشکی

پذیرفته شدگان نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی ناپیوسته 1402

 

 

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته

رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی ناپیوسته 1402

ضمن تبریک قبولی شما در آزمون کارشناسی ناپیوسته و ورود به عرصه جدیدی از علم و دانش ،توجه شمارا به رعایت نکات ذیل جلب می نماییم.

ثبت نام دارای دو مرحله می باشد:

·         مرحله اول ثبت نام الکترونیکی از تاریخ1402/11/2 لغایت1402/11/04می باشد.

·         مرحله دوم ثبت نام ،تحویل اصل مدارک به شیوه حضوری و از تاریخ 1402/11/07 لغایت1402/11/08خواهد بود.

 

گام اول ثبت نام

 

     کلیه پذیرفته شدگان موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه ،سامانه امور آموزشی(هم آوا) روی لینک ثبت نام کلیک کرده و در تاریخ های اعلام شده به صورت تمام وقت جهت ثبت نام  الکترونیکی اقدام نموده و فرمهای مربوطه را از طریق سامانه ثبت نام دریافت و با دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نمایند و در نهایت از فرم ثبت نام نهایی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک ارسال نمایید.

دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام:  https://medsab.ac.ir/uploads/راهنمای_ثبت_نام_الکترونیکی-ک.pdf  را دانلود نمایند.

دانشجویان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید:

·         جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده نگردد.

·         جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر و کلمه عبور کد ملی داوطلب می باشد.

·         در فیلد مربوط به آدرس حتماً آدرس دقیق پستی همراه با ذکر پلاک و کدپستی ثبت شود.

·         ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن پرینت اطلاعات ثبت شده و شماره دانشجویی می باشد.

·         تهیه پرینت اطلاعات ثبت شده الزامی می باشد.

دانشجویان گرامی : لطفاً قبل از شروع فرآیند ثبت نام اینترنتی نسبت به تهیه اسکن مدارک خود اقدام نمایید تا در فرایند ثبت نام با مشکلی مواجه نگردید.

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی

1.        اسکن فرم های ثبت نامی تکمیل شده فرم های ثبت نامی (فرم های را پس از اولین ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی در مرحله دریافت فرم، دانلود و تکمیل نمایید.) https://medsab.ac.ir/uploads/کل_فرمهای_ناپ.rar 

2.        اسکن اصل دانشنامه مقطع کاردانی

3.        اسکن اصل گواهی موقت مقطع کاردانی (دارای تاریخ اعتبار)(در صورت نداشتن دانشنامه)

4.        اسکن اصل گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح

5.        اسکن گواهی تسویه حساب صندوق رفاه(صرفاً برای فارغ التحصیلان مراکز دولتی)(فارغ التحصیلان دانشگاههای غیر دولتی، برگه سفید اسکن و بارگزاری نمایند.)

6.        اسکن صفحه اول ودوم شناسنامه

7.        اسکن پشت و رو کارت ملی

8.        گواهی دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کاردانی فوریت های پزشکی

9.        تصویر گواهینامه هوشمند رانندگی

10.    اسکن فرم تکمیل شده شماره 7( مخصوص دانشجویان ترم آخر که هنوز موفق به دریافت اصل گواهی موقت خود نگردیده اند و تا تاریخ 1402/11/30فارغ التحصیل می گردند.)(این فرم از قسمت دریافت فرم ها در بند اول به همراه سایر فرم ها قابل دریافت است)

11.    اسکن کارت پایان خدمت هوشمند/معافیت هوشمند یا اسکن فرم آخرین وضعیت تحصیلی دانشجو از دانشگاه مقطع قبلی(جهت دانشجویان پسری که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند یا دانشجویان انصرافی).

12.    اسکن اصل مجوز موقت ثبت نام ( مخصوص دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی) (دانشجویان پسر مشمول نیز موظف هستند با در دست داشتن تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یک نسخه از پرینت برگه قبولی خود از سایت سازمان سنجش به دفاتر پلیس+10 مراجعه و مجوز موقت ثبت نام خود را به نام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دریافت نمایند.)

13.    اسکن آخرین حکم کارگزینی با مهر و تأیید کارگزینی(جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

14.    اسکن گواهی موافقت با ادامه تحصیل و ثبت نام با مهر و تأیید از معاونت توسعه محل اشتغال (جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

15.    اسکن اصل معرفی نامه از بنیاد شهید یا تصویر کارت ایثار (جهت دانشجویان بهره مند از سهمیه خانواده شهدا یا جانبازان و ایثارگران)

16.    پرینت نامه استعدادهای درخشان(در صورت استفاده از این سهمیه)

17.    اسکن تعهد نامه محضری ( مختص شاغلین رسمی و پیمانی پذیرفته شده با سهمیه 5 درصد )

18.    درخواست تاییدیه تحصیلی مقطع کاردانی https://medsab.ac.ir/uploads/درخواست_تاییدیه_تحصیلی.pdf 

 

جهت ثبت نام الکترونیک از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

https://hamava.medsab.ac.ir/CAS/Account/Login

 

گام دوم ثبت نام

مدارک جهت ثبت نام حضوری:

-         پرینت فرم نهایی ثبت نام اینترنتی دارای شماره دانشجویی

-         کلیه فرم های ثبت نامی تکمیل شده

-         تصوير از تمام صفحات شناسنامه: 4 سری

-         تصوير پشت و رو كارت ملي هوشمند:4 سري

-         عكس    3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس: 6  قطعه

-         اصل دانشنامه یا گواهی موقت(دارای تاریخ اعتبار ) مقطع کاردانی + تصویر

(در صورت اتمام اعتبار گواهی موقت قبل از ثبت نام نسبت به تمدید اعتبار یا درخواست دانشنامه اقدام نمایید. با گواهی موقت های بدون اعتبار ثبت نام انجام نمی گردد.)

-         تأییدیه ازدانشگاه محل تحصیل کاردانی مبنی بر اعلام فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/11/30 برای دانشجویان ترم آخر

-         اصل پایان طرح+تصویر

-         گواهی تسویه حساب صندوق رفاه مقطع قبلی(جهت فارغ­التحصیلان دانشگاههای دولتی)

-         داشتن گواهی مشخص‌کننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفته‌شدگانی که از این سهمیه استفاده نموده‌اند.

-         گواهی تأیید رتبه های برتر جهت استفاده کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان

-         اصل تعهد نامه محضری(جهت دانشجویان شاغل بهره مند از سهمیه فرزند جانباز که متقاضی استفاده از مأموریت آموزشی می باشند)

-          كارت معافيت يا پايان خدمت+ تصویر آن یا مدرکی که نشان‌دهنده وضعیت نظام‌وظیفه باشد.(ويژه برادران)

تذکر: پذیرفته شدگان پسر دارای کارت پایان خدمت یا معافیت غیر هوشمند موظفند تا زمان ثبت نام نسبت به هوشمند کردن کارت نظام وظیفه خود اقدام و در زمان ثبت نام تصویرگواهی پستی آن را تحویل نمایند. دانشجویان پسر مشمول نیز با در دست داشتن پرینت کارنامه قبولی از سایت سنجش و تصویر آخرین مدرک تحصیلی جهت دریافت مجوز موقت ثبت نام به دفاتر پلیس +10 مراجعه و همراه مدارک حتما معافیت تحصیلی خود را ارسال نمایند)

-         تصویر آخرین حکم کارگزینی با مهر و تأیید کارگزینی (جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

-         گواهی موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل یا مأموریت آموزشی از معاونت توسعه (جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

تذکر1:  پذیرفته شدگان محترم شاغل در بخش های دولتی که بصورت پیمانی و رسمی مشغول به کار می باشند موظند تا قبل از شروع ثبت نام  با اعلام موافقت و معرفی دانشجو از طریق اداره و مجموعه زیربط خود به معاونت توسعه همان شهر، تصویر نامه موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل خود را با مهر و تأیید معاونت توسعه به این دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیک و سپس اصل آن را در زمان تحویل مدارک حضوری ارائه نمایند.

تذکر2: محتوای گواهی ارائه شده جهت موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل بایستی بدون بیان قید و شرط از سوی اداره مربوطه باشد.

 

آدرس دانشگاه جهت مراجعه حضوری و ثبت نام

آدرس: سبزوار-جاده توحیدشهر-بلوار شهدای هسته ای-بالاتر از مزار شهدای گمنام پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم - واحد پذیرش و ثبت نام

صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112

شماره تماس : 44018446-44018445-051

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

اداره پذیرش و ثبت‌نام

 

 

 

 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ٢٧ دی ١٤٠٢    / شماره خبر:  ١٧٧٩٩  / تعداد بازدید:  1715

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: