چاپ ارسال به دوست
روابط عمومی پردیس دانشگاه؛ اطلاعیه شماره 2 ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
اطلاعیه شماره 2 ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ضمن تبریک قبولی شما و ورود به عرصه جدیدی از علم و دانش ،توجه شمارا به رعایت نکات ذیل جلب می نماییم. ثبت نام طی دو مرحله صورت می پذیرد: 1- ثبت نام الکترونیکی و از ساعت11 دوشنبه 1403/07/16 لغایت ساعت14 چهارشنبه 1403/07/18 می باشد. 2- در اقدام بعدکلیه پذیرفته شدگان بومی و غیر بومی تا تاریخ1403/07/20 مهلت دارند نسبت به ارسال پستی مدارک خود به دانشگاه اقدام نمایند. تذکر: از مراجعه حضوری و آوردن مدارک به صورت دستی جدا خوردداری نمایید.در صورت عدم ارسال اصل مدارک ثبت نام شما ابطال می گردد. نکته: تنها در صورت تکمیل هر دو بخش ثبت نام الکترونیک و تشکیل پرونده بدون نقص، دانشجو ثبت نام قطعی شده و جهت انتخاب واحد و شروع تحصیل به دانشکده ها معرفی می گردد. .................................................................................................................................................................................................. خواهشمند است اطلاعیه ها را به دقت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید و از هرگونه تماس تلفنی غیرضروری و مراجعه حضوری خودداری فرمایید. **برای اطلاع از چگونگی انجام ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام را از اینجا دانلود نمایید. دانشجویان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید: · جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده نگردد. · جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از قسمت سامانه هم آوا، قرار گرفته بر روی صفحه اصلی سایت دانشگاه اقدام نمایید. · جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر کد ملی و کلمه عبور کدملی می باشد. · ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن شماره دانشجویی و پرینت فرم نهایی ثبت نام الکترونیکی می باشد. · ارسال پرینت فرم نهایی ثبت نام الکترونیکی به همراه سایر مدارک الزامی می باشد. پس از انجام ثبت نام الکترونیکی جهت اطلاع از تکمیل ثبت نام الکترونیکی با توجه به رشته قبولی با کارشناس ثبت نام مربوطه در ساعات اداری (14-8) و روزهای کاری تماس حاصل نمایید. شماره تماس کارشناسان ثبت نام دانشکده رشته شماره تماس پیراپزشکی پرتوشناسی فوریتهای پزشکی 44018417 بهداشت بهداشت عمومی 44018437 مسئول ثبت نام 44018423 توجه: کلیه پذیرفته شدگان ورودی نیمسال اول(مهر) جهت انتخاب واحد و شروع کلاسها ابتدا باید ثبت نام الکترونیکی خود را تکمیل و با ارتباط با کارشناس اعلام شده در جدول بالا نقایص احتمالی خود را رفع و پس از تأیید نهایی کارشناس ثبت نام، قادر به انتخاب واحد گردیده و جهت اطلاع از انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود وارد سایت هم آوا (https://hamava.medsab.ac.ir/CAS/Account/Login) شوید .و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان آموزش دانشکده ها با شماره های زیر تماس حاصل نمایند. شماره تماس کارشناسان آموزش دانشکده ها جهت انتخاب واحد دانشکده کارشناس شماره تماس دانشکده بهداشت خانم عمادی 44018352 دانشکده پیراپزشکی خانم مهرآبادی خانم محمدآبادی 44018329
مدارک لازم جهت ثبت نام و تشکیل پرونده: 1. کلیه فرم های ثبت نامی و تکمیل شده .جهت دریافت فرمها اینجا را کلیک نمائید. 2. پرینت فرم نهایی ثبت نام الکترونیکی 3. چک لیست ارسال پستی مدارک مخصوص دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (موجود در دفاتر پستی سراسر کشور که توسط متصدی پست تایید و مهر شده باشد.)در صورت موجود نبودن چک لیست در برخی از دفاتر می توانید فرم مورد نظر را از اینجا دانلود و متصدی پست مهر و امضا نموده و با سایر مدارک ارسال نمایید. 4. تصوير از تمام صفحات شناسنامه: 2 سری 5. تصوير کارت ملی هوشمند یا تصویر رسید پستی اقدام برای کارت ملی هوشمند: 2 سری 6. عكس 4× 3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس: 4 قطعه 7. اصل دانشنامه یا گواهی موقت(دارای تاریخ اعتبار ) مقطع کاردانی + تصویر (در صورت اتمام اعتبار گواهی موقت قبل از ثبت نام نسبت به تمدید اعتبار یا درخواست دانشنامه اقدام نمایید. با گواهی موقت های بدون اعتبار ثبت نام انجام نمی گردد.) 8.تأییدیه ازدانشگاه محل تحصیل کاردانی مبنی بر اعلام فراغت از تحصیل تا تاریخ 31/6/1403 برای دانشجویان ترم آخر 9. اصل پایان طرح+تصویر 10. گواهی تسویه حساب صندوق رفاه مقطع قبلی(جهت فارغالتحصیلان دانشگاههای دولتی) 11. داشتن گواهی مشخصکننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفتهشدگانی که از این سهمیه استفاده نمودهاند. 12. گواهی تأیید رتبه های برتر جهت استفاده کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان 13. درخواست تاییدیه مقطع قبلی - فرم درخواست تاییدیه هردو برگ را تکمیل و از طریق پست به دانشگاه محل تحصیل مقطع کاردانی خود ارسال و رسید پستی آن را به همراه سایر مدارک ارسال نمایید.(جهت دریافت درخواست تاییدیه اینجا را کلیک نمائید.) 14. تصویر پشت و رو کارت پایان خدمت هوشمند یا معافیت هوشمند: 1 سری تذکر: پذیرفته شدگان پسر دارای کارت پایان خدمت یا معافیت غیر هوشمند موظفند تا زمان ثبت نام نسبت به هوشمند کردن کارت نظام وظیفه خود اقدام و در زمان ثبت نام تصویر رسید پستی آن را تحویل نمایند.
1 15. دانشجویان پسر مشمول ورودی نیمسال اول(مهر) ؛ بایستی از معافیت تحصیلی استفاده نمایند. به این ترتیب که با یک نسخه پرینت از برگه قبولی خود از سایت سازمان سنجش به دفاتر پلیس + 10 شهر خود مراجعه و فرم مجوز موقت ثبت نام خود را با ذکر رشته قبولی و بنام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، درخواست و دریافت؛ و در زمان ثبت نام الکترونیکی تصویر آن را بارگذاری و در هنگام ارسال حضوری مدارک ، اصل مجوز را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند. دانشجویان پسر مشمول ورودی نیمسال دوم(بهمن)؛ یک هفته قبل از شروع نیمسال بهمن اقدامات اعلام شده برای معافیت دانشجویی در بالا را انجام داده و برگه ثبت درخواست سامانه سخا را به مسئول دانشگاه حضوراً تحویل نمایند. دانشجویان دارای شرایط خاص که تا قبل از شروع نیمسال بهمن معافیت دانش آموزی آنان به پایان خواهد رسید جهت بررسی وضعیت معافیت تحصیلی خود با مسئول امور مشمولین دانشگاه با شما 44018423 تماس حاصل نمایند. 16 تصویر آخرین حکم کارگزینی با مهر و تأیید کارگزینی (جهت شاغلین رسمی و پیمانی) تصویر جواز کسب و...(جهت شاغلین آزاد) 17 گواهی موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل یا مأموریت آموزشی از معاونت توسعه (جهت شاغلین رسمی و پیمانی) مستندات شغلی(مشاغل آزاد) تذکر1: پذیرفته شدگان محترم شاغل در بخش های دولتی که بصورت پیمانی و رسمی مشغول به کار می باشند موظند تا قبل از شروع ثبت نام با اعلام موافقت و معرفی دانشجو از طریق اداره و مجموعه ذیربط خود به معاونت توسعه همان شهر، تصویر نامه موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل خود را با مهر و تأیید معاونت توسعه به این دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیک و سپس اصل آن را در زمان تحویل مدارک حضوری ارائه نمایند. تذکر2: محتوای گواهی ارائه شده جهت موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل بایستی بدون بیان قید و شرط از سوی اداره مربوطه باشد. قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های شهریه پرداز · جهت اطلاع از میزان و نحوه پرداخت شهریه خود با واحد امور شهریه خانم یوسف آبادی به شماره 44018464-051 و یا به شماره همراه 09011892033 پیام ارسال نمایید. قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود. آدرس: سبزوار-جاده توحیدشهر- بلوار شهدای هسته ای- بالاتر از مزار شهدای گمنام –پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- طبقه دوم ساختمان اداری بلوک C–- معاونت آموزشی- واحد پذیرش و ثبت نام صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112 مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی اداره پذیرش و ثبتنام لینک کانال مجازی معاونت آموزشی:
http://t.me/pardisoloompezeshkisabzevar
تاریخ درج خبر: دوشنبه ١٦ مهر ١٤٠٣ / شماره خبر: ١٩٠٦١ / تعداد بازدید: 1110
نظرات بینندگان این خبر فاقد نظر می باشد نظر شما
طراحی وب سایت آریایک توسط aryanic highportal aryanic
|
|