چاپ ارسال به دوست
دریافت کارت آزمون جذب نیرو شرکت طلوع سلامت شرق
راهنماي آزمون مورخ 15/02/96 جذب نیروی شرکتی جهت مراکز و پایگاههای سلامت سبزوار شرکت طلوع سلامت شرق 1 – زمان و مكان برگزاري آزمون در كارت ورود به جلسه درج شده است (پيشنهاد مي نمايد روز قبل از آزمون محل را بطور كامل شناسائي نمائيد). 2– آزمون روز جمعه مورخ 15/02/96 در يك مرحله راس ساعت 9:30 صبح برگزار مي گردد. درب سالنهاي آزمون 30 دقيقه قبل از برگزاري آزمون بسته مي شود، لذا داوطلبان راس ساعت 9 صبح در محل حوزه حضور داشته باشند . در غير اينصورت از ورود به جلسه جلوگيري بعمل خواهد آمد. 3 – از به همراه آورن هر گونه وسايل مانند كيف، تلفن همراه ، ماشين حساب و ساير وسايل خودداري شود. لازم به توضیح می باشد بدلیل عدم امکان پذیرش وسایل همراه داوطلبان، در صورت بهمراه داشتن هرگونه وسایل اضافی هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری وسایل وجود ندارد. 4- تاکید می گردد همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباطی ، الکترونیکی و محاسباتی (ازقبیل تلفن همراه ، پیجر،ساعت هوشمند،دستبند هوشمند،ماشین حساب و ...) در جلسه آزمون برخلاف ضوابط می باشد و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد. 4 – پس از دريافت كارت ورود به جلسه آزمون، در صورت وجود مغايرت در مشخصات، با خودكار، صحيح آن را در پشت كارت يادداشت نموده و تحویل دهید تا مورد بررسي و اصلاح قرار گيرد . 5 – جهت آزمون 2 عدد مداد مشكي نرم پررنگ ، يك عدد مداد پاك كن ، يك عدد مداد تراش و يك عدد سنجاق ته گرد همراه داشته باشيد. تذکرمهم : پرینت کارت شرکت در آزمون و همراه داشتن آن به انضمام اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای شرکت در آزمون الزامی می باشد. نكاتي در مورد آزمون : 1- زمان پاسخگوئي به 50 سئوال تخصصي 60 دقيقه مي باشد. 2- سئوالات تخصصی با ضریب (1.5) محاسبه خواهد شد. 3- در رابطه با سوالات تخصصی، یک (1) نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد. 4- هر سئوال فقط يك پاسخ صحيح دارد اگر براي يك سئوال، دو محل پاسخ يك گزينه پر شده باشد، هر چند یكي از آنها صحيح باشد ، آن پاسخ به هر لحاظ غلط تلقي خواهد شد. 5 – پاسخنامه را با مداد مشكي نرم پررنگ بطور كامل پر كنيد(از درج علامت بر روي دفترچه سئوالات خودداري نمايئد زيرا منحصراً پاسخنامه ها تصحيح و ملاك عمل قرار خواهد گرفت) 6 – پس از ورود به جلسه آزمون با توجه به شماره كارت ورود به جلسه محل صندلي خود را پيدا كرده و بر روي صندلي خود استقرار يابيد و به وسيله سنجاق كارت ورود به جلسه را به سمت چپ سينه خود نصب نمائيد و شماره كارت خود را با شماره پاسخنامه و شماره صندلي خود مطابقت نمائيد. 7 – از نوشتن هر گونه جمله يا كلمه يا علامت بر روي پاسخنامه به جز پركردن خانه هاي پاسخنامه جداً خودداري نمايئد. 8 – كارت ورود به جلسه پس از تطبيق عكس با چهره شما توسط مسئول مربوطه جمع آوري مي گردد. 9- عدم رعايت مقررات جلسه و عدم تحويل پاسخنامه و دفترچه سئوالات و يا هرگونه دخل و تصرف در آن ضمن اينكه پيگرد قانوني خواهد داشت، موجب محروميت شما در آزمون خواهد شد. 10- داوطلب گرامی در صورت داشتن سوابق ایثارگری لازم است اطلاعات کامل آن را درپشت کارت ورود به جلسه ثبت و امضاء نمائید. 11 – نتايج آزمون بر روي سايت دانشگاه به آدرس www.medsab.ac.ir اعلام خواهد شد . 12- پس از اعلام نتایج مرحله اول از بین داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره علمی ، سه برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد. 13- پس از انجام مصاحبه و اعلام نتایج نهایی بر اساس بالاترین نمره علمی و مصاحبه ، یک و نیم(1.5) برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مراحل گزینش معرفی خواهند شد. با آرزوي موفقيت كميته برگزاري آزمون
تاریخ درج خبر: سه شنبه ١٢ ارديبهشت ١٣٩٦ / شماره خبر: ٦٣٥٥ / تعداد بازدید: 8439
سلام یکی از شرایط ثبت نامی را نداشته اید برای کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام، جاده پایین توحید شهر، پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
سلام یکی از شرایط ثبت نامی را نداشته اید برای کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام از مرورگر گوگل کروم یا اینترنت اکسپلورر استفاده کنید
سلام نرسیده به توحیدشهر
سلام یکی از شرایط ثبت نامی را نداشته اید برای کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام یکی از شرایط ثبت نامی را نداشته اید برای کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام برای رفع نقص تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام یکی از شرایط ثبت نامی را نداشته اید برای کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت 10 پنجشنبه 96/2/14 به کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنید.
سلام تطبیق عکس با کارت شناسایی عکسدار میباشد همراه داشتن کارت شناسایی معتبر اجباریست.
سلام تطبیق با کارت شناسایی عکسدار معتبر انجام میگیرد
سلام کد ملی و کد رهگیری خود را اعلام کنید
سلام به قسمت رفع نقص در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه فرمایید.
بله
سلام کد ملی را درست وارد کنید شاید زمان ثبت نام اشتباه ثبت کرده اید
سلام کد رهگیریتان را اعلام فرمایید.
بله
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
متن تصویر: | |