• برگزاری جشن روز پرستار دانشکده پرستاری جوین
    جشن روز پرستار برای دانشجویان دانشکده پرستاری جوین در مورخ 1403/08/22 برگزار شد

  • بازدید از پروژه های در حال ساخت دانشکده پرستاری جوین
    از پروژه های در حال ساخت مرکز مهارت های بالینی و سالن مطالعه خواهران در مورخ 1403/08/16 بازدید شد .

  • برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته سلامت روان
    مسابقات ورزشی مچ اندازی به مناسبت هفته سلامت روان در دانشکده پرستاری جوین برگزار شد.

  • برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته سلامت روان
    مسابقات ورزشی مچ اندازی و فیتنس چلنج به مناسبت هفته سلامت روان در دانشکده پرستاری جوین برگزار شد.

  • بازدید دانش آموزان از دانشکده پرستاری جوین
    بازدید دانش آموزان از دانشکده پرستاری جوین برگزار شد

اخبار > برگزاری اولین جلسه آموزشی کاهش اضطراب امتحان با دانشجویان دانشکده پرستاری جوین


 چاپ    ارسال به دوست

 

 

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان جوین خبرداد:

برگزاری اولین جلسه آموزشی کاهش اضطراب امتحان با دانشجویان دانشکده پرستاری جوین

رادسپهر : برگزاری جلسه آموزشی با موضوع اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی با هدف دریافت نقطه نظرات دانشجویان پیرامون کاهش اضطراب امتحان ، علائم و نشانه های «شناختی ، هیجانی ، رفتاری ، فیزیولوژیک» اضطراب امتحان می باشد

  روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان جوین/اولین جلسه آموزشی اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان در سال 1396 در محل مرکز آموزشی دانشکده پرستاری جوین با حضور دانشجویان پرستاری توسط کارشناس مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

حمید رادسپهر کارشناس ارشد روانشناس بالینی و مدرس جلسه فوق در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار وبدا گفت : برگزاری جلسه آموزشی با موضوع اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی با هدف دریافت نقطه نظرات دانشجویان پیرامون کاهش اضطراب امتحان ، علائم و نشانه های «شناختی ، هیجانی ، رفتاری ، فیزیولوژیک» اضطراب امتحان می باشد.

وی ادامه داد: توزیع پمفلت و بروشورهای آموزشی و طرح های پیشنهادی در راستای ارتقاء سلامت روان دانشجویان در زمینه سیاست های دانشگاه از اهم اقدامات تکمیلی است که در این راستا صورت پذیرفته است.

 رادسپهر تاکید نمود: استاندارد سازی طرح آزمون واضح و قابل درک ، آگاهی اساتید از سطح رشد دانشجویان ، فشارهای قبل از برگزاری امتحان ، ارائه راهکار و همکاری دانشجویان موفق با دانشجویان ورودی جدید در زمینه انواع فرمت های آزمون ، محدودیت های زمانی و تلاش بیشتر مشاوران دانشگاه با ابزارهای شناختی برای شکستن خودگویی منفی که ممکن است قبل ، حین و بعد از آزمون تجربه نمایند ، از مولفه هایی است که می بایست گروههای هدف مربوطه نسبت به آن آشنا گردند.


 

 

تاریخ درج خبر: پنج شنبه ١١ خرداد ١٣٩٦    / شماره خبر:  ٦٥٢٠  / تعداد بازدید:  2825

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





منو اصلی
پیوندهای مفید


 
دسترسی سریع