چاپ ارسال به دوست
درراستای ارتقا فرآیندنویسی علمی آموزشی
کارگاه آموزشی چگونگی وتدوین فرآیند آموزشی برگزارشد.
این کارگاه آموزشی چگونگی طراحی وتدوین فرآیند آموزشی باهدف توانمندسازی ودانش افزآیی اعضا ی هیات علمی درزمینه فعالیت های نوآورانه آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت های آموزشی ،فرهنگی دانشجویی وتحقیقات فناوری دانشگاه/کارگاه آموزشی چگونگی وتدوین فرآیند آموزشی برگزارشد.
گارگاه آموزشی چگونگی طراحی وتدوین فرآیند آموزشی باهدف توانمندسازی ودانش افزایی اعضا ی هیات علمی درزمینه فعالیت های نوآورانه آموزشی برگزار شد.
درابتدای این مراسم دکترژیلا آگاه معاون آموزشی اظهارداشت: برگزاری کارگاه های آموزشی من جمله فرآیند نویسی ضمن پویایی فردی سبب پویایی مجموعه می شود که خود عامل پیشرفت درزمینه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی می باشد.وی بر اهمیت توجه ودقت در فراگیری مطالب کلیدی وپر اهمیت چگونگی فرآیند نویسی تاکید نمود.
خانم رهاصالح ابادی سرپرست مرکزمطالعات وتوسعه آموزش علوم پزشکی نیز ضمن خیرمقدم به استاد سخنران مدعو خانم دکتر طباطبایی چهر بواسطه قبول زحمت ایشان بعنوان مدرس کارگاه اظهار داشت : در راستای تحقق طرح تحول در آموزش علوم پزشکی و نیز جهت توانمندسازی اساتید محترم، برنامه ی جامعی تدوین شده که تا پایان سال ۹۷ با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و مسئولین محترم EDO دانشکده ها اجرایی خواهد شد.
در ادامه، از عملکرد این مدت دوره سرپرستی خود گزارش مختصری ارائه نمودند و از شرکت کنندگان محترم جهت همیاری در بسته های طرح تحول و کمیته های EDC دعوت به همکاری انجام شد.
درادامه خانم دکترمحبوبه طباطبایی چهر (عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی) ضمن معرفی اجمالی برنامه کارگاه و اهداف، به بیان تفاوت فرایند آموزشی با پژوهش در آموزش، نحوه و مراحل ارزیابی و تحلیل یک فرایند آموزشی، مفاهیم فرآیند نویسی و دانش پژوهی، نقد و تحلیل نمونه های فرآیندهای برگزیده کشوری، روند جشنواره مطهری و ... پرداختند.
در انتهای کارگاه جمع بندی و پاسخگویی به سئوالات شرکت کنندگان انجام و مشاوره های لازم ارائه شد.
تاریخ درج خبر: يکشنبه ١٧ تير ١٣٩٧ / شماره خبر: ٨٥٧٩ / تعداد بازدید: 4528