چاپ    ارسال به دوست

 

 

استقرار میز خدمت در بیمارستان شهیدان مبینی

باهماهنگی های صورت گرفته با مسئولین بیمارستان،میز خدمت ( تکریم ارباب رجوع ) در مرکز آموزشی و درمانی شهیدان مبینی سبزوار از تاریخ 29/12/97 به صورت فعال آغاز به کار کرد.

اهدف بیمارستان از برگزاری و راه اندازی این طرح :

  راهنمایی ارباب رجوع .

سنجش میزان رضایتمندی بیماران و همراهیان.

ثبت شکایات و انتقادات و پیشنهادات در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمت رسانی به مراجعین محترم.

به منظور دستیابی به اهداف ذکر شده ، ریاست بیمارستان و سایر اعضای تیم مدیریتی بیمارستان طی بازدیدی از محل میز خدمت ، روند ارائه خدمت به بیماران و همراهیان را بررسی نمودند.

درمحل میز خدمت فرآیندهای جاری بیمارستان ( فرآیند پذیرش و ترخیص و بستری بیمار )  نصب گردیده است.


 

آیتم های ذیل در راه اندازی میز خدمت حضوری در این مرکز مد نظر قرار گرفته است:

1-    اختصاص فضای مناسب و در معرض دید ارباب رجوع در حد امکانات بیمارستان.

2-  ارائه خدمت به ارباب رجوع در تمام روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته.

3- سازماندهی تعدادی از کارکنان شایسته و ماهر و پاسخگو و آموزش دیده و مطلع نسبت به فرآیندهای اداری مرتبط با ارائه خدمت از میان کارکنان این مرکز .

 

وظایف پرسنل میز خدمت در این مرکز شامل:

1-    ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرآیند دریافت خدمات.

2-  پاسخ به درخواست های ارباب رجوع و اعلام زمان ارائه خدمات و اعلام نتیجه درخواستهای ارباب رجوع.

 

 

 

عمده خدمات ارائه شده توسط میز خدمت در طول این مدت در مرکز آموزشی و درمانی شهیدان مبینی شامل موارد زیر بوده است:

1- پاسخگویی به سوالات مراجعین  در مورد انجام فعالیتهای پاراکلینیک ( رادیولوژی و سونوگرافی)

2-پاسخگویی به سوالات مراجعین در مورد نحوه اخذ شناسنامه و گواهی ولادت

3- اطلاع رسانی به همراهیان بیماران در خصوص نحوه ترخیص بیماران و مدارک  لازم جهت ترخیص.

4- اطلاع رسانی به همراهیان بیماران  در مورد ساعات  و روزهای ملاقات در بیمارستان و نحوه جا به جایی همراهیان بیماران.

5- پاسخ به سوالات مراجعین در مورد نحوه فعالیت کلینیک ویژه زنان .

6- راهنمایی بیماران مسافر و پاسخگویی به سوالات آنان.

7-آموزش مزایای زایمان طبیعی و عوارض سزارین و رفع نگرانی مراجعین در مورد زایمان طبیعی که منجر به از بین رفتن ترس و نگرانی بیماران و همراهیان شده است.

8- انجام هماهنگی های لازم با واحد مددکاری جهت بررسی پرونده بیمارانی که توانایی مالی پرداخت هزینه های درمان را ندارند ( به خصوص بیماران نوزاد بستری NICU ).

 

 

 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ٢٠ تير ١٣٩٧    / شماره خبر:  ٨٥٩٢  / تعداد بازدید:  2498

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: