چاپ    ارسال به دوست

 

 

با حضور کارشناسان ستادی در اتاق رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن صورت گرفت

جلسه بررسی راه کارهای ارتقاء شاخص های سامانه سیب در شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن

جانشین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن: با راه اندازی سامانه سیب خدمات مراکز و خانه های بهداشت و کلیه خدماتی که به مراجعین ارائه می گردد، قابل پایش و ارزیابی اینترنتی است، کارشناسان ستادی پایش مستمر بر عملکرد پرسنل اجرایی داشته باشند

جانشین رئیس شبکه، راه اندازی سامانه سیب را از دست آوردهای مهم دولت در طرح بزرگ تحول سلامت دانست و پیشرفت و ارتقاء شاخص های سامانه سیب در خانه های بهداشت را ضروری دانست.

مهندس سلیمانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر و با راه اندازی سامانه سیب خدمات مراکز و خانه های بهداشت و کلیه خدماتی که به مراجعین ارائه می گردد، قابل پایش و ارزیابی اینترنتی است، پایش  مستمر عملکرد پرسنل اجرایی توسط کارشناسان ستادی را خواستار شد.

در ادامه، مهندس عاطفه ده نبی مسئول گسترش شبکه، باتوجه به راه اندازی سامانه رضایت سنجی پیامکی، به بررسی شاخص های عدم دستیابی به اهداف این سامانه مانند عدم ثبت تلفن همراه خدمت گیرنده، عدم آگاهی فرد خدمت گیرنده از نحوه و اهداف اجرای طرح، تماس های ناموفق کارشناس ارزیاب و ... پرداخت و آموزش (باز آموزی) مسئولین و کارشناس های نظارتی مراکز، توسط کارشناسان ستادی جهت بهبود و ارتقاءنظارت بر کیفیت و کمیت عملکرد بهورزها و مراقبین سلامت را خواستار شد.

وی با اشاره به اهمیت رضایت خدمت گیرنده از خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در حوزه های مختلف، هدف اصلی از تشکیل جلسه را ارتقاء شاخص ها در سامانه سیب و در نهایت افزایش رضایت مندی ارباب رجوع از خدمات حوزه سلامت در سطح شهرستان دانست.

مهندس ده نبی تاکید کرد، طبق زمان بندی صورت گرفته باید برای تمامی جمعیت تحت پوشش در سطح شهرستان پرونده الکترونیک تشکیل و هر فرد در سامانه حداقل یک خدمت را دریافت نماید./ تاج مزینانی


 

 

تاریخ درج خبر: يکشنبه ٢٧ آبان ١٣٩٧    / شماره خبر:  ٩٢٦٩  / تعداد بازدید:  2677

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: