·
گام دوم
v میزان توانمندی و فعالیت در حوزه قرآنی
قرائت تحقیق
ترتیل
ترجمه خوانی
اذان
دعا ومناجات
خوانی
همخوانی
وتواشیح
آیین سخنوری
حفظ
میزان حفظ
پژوهش و تحقیق در امور قرآنی
عناوین پژوهش های (مقاله نویسی- نقد کتاب – تلخیص کتاب – تالیف کتاب – ایده پردازی نو آوری در قرآنی )
فعالیتهای ادبی و هنری قرآنی فعالیت در زمینه های ( شعر – داستان
نویسی – نمایشنامه نویسی – فیلم
نامه نویسی) و ( خوشنویسی – نقاشی – عکاسی – معرق
ومنبت – تابلو فرش – تذهیب – فیلم
کوتاهداستانی – طراحی پوستر – نمایش – نماهنگ
)
فعالیت های
فناوری ( نرم افزار ، کانال-سایت مجازی
،اپلیکیشن ) قرآنی
رتبه ها و عناوین
کسب شده در مسابقات
سابقه تدریس و
آموزش قرآن
عنوان درس : سطح :
آمادگی همکاری در چه زمینه
ای با کانون قرآن و عترت دارید ؟ *
برای توسعه فرهنگ و زندگی
قرآنی در دانشگاه چه اقداماتی را موثر می دانید؟
·
گام سوم
میزان توانمندی و فعالیت
در حوزه فرهنگی و هنری
نقاشی و طراحی
عکاسی و فیلم
تئاتر
موسیقی
ادبی(شعر،داستان و ... )
فناوری
گرافیک ( پوستر ، اینفوگرافیک و..)
کتابخوانی
خوشنویسی
گویندگی و مجری
استندآپ کمدی
نمایشنامه نویسی
نمایشنامه خوانی
صنایع
دستی
عنوان رشته هنری که
توانمندی دارید
پژوهش و تحقیق در امورفرهنگی
و هنری عناوین پژوهش های
فعالیتهای ادبی و هنری فعالیت
در زمینه های :
فعالیت های فناوری ( نرم
افزار ، کانال-سایت مجازی ،اپلیکیشن
)
رتبه ها و عناوین کسب شده
در مسابقات فرهنگی و هنری
سابقه تدریس و
آموزش هنری
عنوان درس :
سطح :
آمادگی همکاری در چه زمینه
ای را با مدیریت تعالی فرهنگی دارید *
برای توسعه فرهنگ و هنر در
دانشگاه چه اقداماتی را موثر می دانید؟
|