شرح وظایف واحد بایگانی
1- تفکیک نامه ها به دو دسته "نامه های پرسنلی" ، "نامه های اداری"
الف ـ نامه های اداری ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها
ب ـ نامه های پرسنلی ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها
1ـ رسمی
2- پیمانی
انواع پرونده های پرسنلی 3- قراردادی
4- بازنشسته
5- طرحی
2- اعلام وصول پرونده های انتقالی (ورودی)
3- ارسال پرونده های انتقالی (خروجی)
4- نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه نامه ،پرونده ها ،بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی
5- تشکیل پرونده برابر کدهای تعیین شده در قسمت های مربوطه
6- تحویل گرفتن پرونده و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده
7- برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی
8- تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها
9- تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذی صلاح در قبال اخذ رسید
10- مراقبت و نظارت در تحویل دادن سوابق پرونده ها و اقدام لازم برای اعاده آنها در صورت تاخیر
11- مراقبت و نظارت در تنظیم و نگهداری برگ های بیرون از پرونده ها
12- دریافت نامه هایی که طی آن پرونده یا سوابقی باید به اداره یا سازمانی ارسال شود و ارجاع آن به بایگان مربوط به منظور آماده نمودن و برگ شماری پرونده و ضمیمه کردن به نامه مربوطه
13- پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی
14- تهیه گزارش ازفعالیت ها و ارائه به سرپرست مربوطه
15- بایگانی راکد
16- امانت داری و جلوگیری از افشای اطلاعات
بایگانی در سیستم اتوماسیون
- پوشه بندی در کارتابل
- نامه های اداری
- نامه های پرسنلی (رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،بازنشسته ،طرحی )
- نامه های در دست اقدام
|