دسترسی سریع
پنج شنبه ٠١ آذر ١٤٠٣

شرح وظایف واحد بایگانی

1-   تفکیک نامه ها به دو دسته "نامه های پرسنلی" ، "نامه های اداری"

الف ـ  نامه های اداری ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

ب ـ نامه های پرسنلی ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

                                           1ـ رسمی

                                           2- پیمانی

 انواع پرونده های پرسنلی       3- قراردادی

                                           4- بازنشسته

                                           5- طرحی

2-   اعلام وصول پرونده های انتقالی (ورودی)

 

3-   ارسال پرونده های انتقالی (خروجی)

4-   نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه نامه ،پرونده ها ،بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی

5-   تشکیل پرونده برابر کدهای تعیین شده در قسمت های مربوطه

6-    تحویل گرفتن پرونده و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده

7-   برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی

8-   تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها

9-   تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذی صلاح در قبال اخذ رسید

10- مراقبت و نظارت در تحویل دادن سوابق پرونده ها و اقدام لازم برای اعاده آنها در صورت تاخیر

11- مراقبت و نظارت در تنظیم و نگهداری برگ های بیرون از پرونده ها

12- دریافت نامه هایی که طی آن پرونده یا سوابقی باید به اداره یا سازمانی ارسال شود و ارجاع آن به بایگان مربوط به منظور آماده نمودن و برگ شماری پرونده و ضمیمه کردن به نامه مربوطه

13- پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی

14- تهیه گزارش ازفعالیت ها و ارائه به سرپرست مربوطه

15- بایگانی راکد

16- امانت داری و جلوگیری از افشای اطلاعات

بایگانی در سیستم اتوماسیون

- پوشه بندی در کارتابل

- نامه های اداری

- نامه های پرسنلی (رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،بازنشسته ،طرحی )

-  نامه های در دست اقدام