دسترسی سریع
شنبه ٠٣ آذر ١٤٠٣

                                 شرح وظایف دفتر ریاست

- انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشگاهي

- نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است

- دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و يا

  مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه

- تهيه و تنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاه تشكيل مي گردد

- تنظيم قرار ملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه

- انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشگاه

- ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه

- پيگيري ثبت نامه هاي دفتر رئيس دانشگاه

- نظارت بر امور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه از جمله وظايف مسئول دفتر مي باشد

- برنامه ريزي و نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايد و انتقال پرونده هاي

  راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجد ارزش

- ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد اسناد دفتر رياست

- جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثير فرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم

.