مدیراموراداری: اکرم فیروزفر
تلفن محل کار :44640115
داخلی: 7299
شرح وظایف:
نظارت بر انعقاد و نحوه اجرای قراردادهای مربوط به شرکتها
کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مافوق
اجرای صحیح مقررات و آیین نامه ها و دستورالعمل ها ومصوبات مربوط به امور اداری
تهیه و تنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی
رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله به کلیه مسائل اداری
نظارت مستمر بر نحوه اجرای قوانین ، مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه های صادره از مراجع ذیصلاح
انجام و نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام آزمایشی، انتصاب، ترفیع، ، ارزشیابی کارکنان، مرخصیها و ... برابر آیین نامه های مربوط
تنظیم ساعات کار کارکنان با نظر مقام مافوق مربوطه
نظارت بر نحوه نگهداری اسناد و مدارک مربوط به واحد
شرکت در کمیسیونهای مختلف و جلسات در صورت لزوم
رسیدگی و امضاء مکاتبات اداری
پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان به مقام مافوق به منظور اتخاذ تصمیم و همچنین تصمیم گیری در خصوص مرخصیها، ماموریتها و سایر مسائل اداری
تهیه گزارش فعالیتها، پیشرفتها، مشکلات و ارائه راه حلهای مناسب به سرپرست مربوطه
نظارت بر حسن انجام امورات کارگزینی، دبیرخانه، ماشین نویسی، انبار، خدمات نقلیه و پیگیری مسائل مربوط به هر یک از واحدهای مربوطه وایجاد هماهنگی بین آنها
شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی وبه کار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق ومطابق مقررات |