- بازديدکنندگان آنلاين38
- بازديد کنندگان اين صفحه2470
- بازديدکنندگان امروز14799
- کل بازديدکنندگان73765930
شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوین
پست الکترونیکی:jovein@medsab.ac.ir
تلفن: 45024688
شرح وظایف 1- انجام کلیه امور محـوله صرفـا" بر اساس روشهای مدون , آئین نامه ها و دستورالعملها ی تصویب شده و در صورت عـدم دسترسی به روشهای لازم درزمینه های مـورد نظر یا تشخیص ضرورت تعـدیل روشهای مـوجـود استعلام موضوع از مقام مافوق قبل از هـرگـونه اقـدام اجـرائی . 2- تهیه گزارشات خرید و فروش سه ماهه . 3-تهیه گزارش و اظهارنامه مالیات برارزش افزوده در مهلت های قانونی تعیین شده و پیگیری جهت تحویل موارد به مراجع مربوطه 4-ارائه گزارشات مالی مورد نیاز به مسئولین مافوق . 5-تهیه گـزارشات تفکیکی و آماری و نمودارهای مقایسه ای مورد نیاز درهـر پروژه بصورت مستمر و موردی ، جهت ارائه به مدیریت . 6-محاسبه وتعدیل ذخیره های موردنیاز درپایان دوره مالی ، نظیربازخـرید سنـوات خدمت کارکنان ، بازخرید مرخصی ، هزینه های تحقق نیافته و... . 7-انجام سایر وظایفی که در چهارچوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد. وظایف حسابدار مالی خلاصه مسئولیتهـا و اخـتیارات صدور اسناد جاری حسابداری . صدور اسناد اصلاحی . دریافت و بررسی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها به حسابداری . تهیه لیست حقوق ماهانه . نگهداری و راهبری سیستم حقوق و دستمزد . نگهداری ، راهبری ، وتهیه گزارش از سیستم پرسنلی . تهیه لیست های ماهانه بیمه و اظهارنامه مالیاتی حقوق و دستمزد. شرح وظایف انجام کلیه امور محوله صرفا" بر اساس روشهای مدون , آئیننامه ها , دستورالعملهای تصویب شده و در صورت عدم دسترسی به روشهای لازم در زمینه های مورد نظر یا تشخیص ضرورت تعدیل روشهای موجود؛ استعلام موضوع از مقام مسئول مافـوق خود قبـل از هـرگونه اقـدام اجـرائی . صدورکـلیه اسناد حسابداری شرکت اعم از تنخواه گردانها , اموال و دارائیهای ثابت خریداری شده وفروش رفته ، درآمدها وفروش ، حقـوق ودستمزد ، اسناد اصلاحی ، و اعلام نواقص موجود درمستندات ارسالی ، به واحدها یااشخاص ارجاع دهـنده . نگهداری وکاربری سیستم نرم افزاری مالی شرکت وتهیه نسخه پشتیبانی بصورت هفتگی از اطلاعات موجود و نگهداری آنها در محل امن پس از اطمینان از صحت اطلاعات کپی برداری شده. دریافت و بررسی کلیه اسناد ارسالی از سایر سیستم ها به سیستم حسابداری . تهیه پرینت اسناد و الصاق مدارک مربوطه جهت ارائه سند به رئیس حسابداری در فاصله زمانی تعیین شده . نگهداری وراهبـری سیستم های مکانیزه حقوق و دستمزد وثبت ماهانه اطلاعات لازم در آن و کاربری سایر سیستمهای نرم افزاری مـوجود . محاسبه وصدور اسناد پرداخت و کـنترل حسابهای مربوط به پرسنل از قبیل وام پرسنلی ، مساعده ، حق ماموریت ، حقوق معـوقه ،حق الزحمه ، تسویه حساب با کارکنان و... وتهیه سوابق جهت ارائه به بایگانی مالی و اداری . تهیه و کنترل لـیستهای مربوط به حقـوق و دستمزد ماهانه ، اظهارنامه ماهانه مالیاتی و لیست بیمه وتهیه فـیش پرداخت حقـوق کارکنان جهت ارائه به اموراداری . ثبت بموقع دفاترقانونی (روزنامه وکل) براساس اسناد قطعی شده حسابداری یاخلاصه اسناد حسابداری تهیه شده از سیستم کامپیوتری ، مطابق آئین نامه ثبت ونگهداری دفاترقانونی مصوب وزارت اموراقتصادی ودارایی. انجام سایر وظایفی که در چهار چوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد. نگهداری تنخواه گردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار رفع مغایرات بانکی . نگهداری اسناد مالی و کلیه امور بایگانی مالی و اداری. |