نام ونام خانوادگی مسئول واحد
هادی بهنژاد
مدرک تحصیلی
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
شرح وظایف واحد اموراداری
۱- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها وآموزش طبقه بندی
مشاغل وتهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به کمیته اجرایی دانشگاه متبوعه.
۲- نظارت بر اجرای قوانین وبخشنامه ها ودستورالعملها .
۳- تهیه مجموعه هدف ، وظایف و پستهای سازمانی مورد نیاز و پیشنهاد آن به دانشگاه .
۴- تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط .
۵- ایجاد خط مشی باتوجه به خط مشی کلی تعیین شده از طرف دانشگاه وهمکاری با کارشناسان ستاددانشگاه درجهت اجرای خط مشی ها و اهداف تعیین شده .
۶- مشاوره و هماهنگی با مدیر.
۷- شرکت درکمیته ها به منظور پیشبرد امور محوله و اهداف تعیین شده .
۸- ارتباط مدیریت شبکه با سایر مدیریتهای دولتی وخصوصی از طریق مکاتبه های اداری وگزارشهای رسمی .
۹- رعایت شئونات اخلاقی ، اجتماعی ، فرهنگی .
۱۰-پیشنهاد استخدام افراد مورد نیاز مدیریت و اعلام نیاز نیروهای طرحی وغیره .
۱۱-تکمیل پرونده استخدامی افرادجدیدالاستخدام وبرقراری حقوق ومزایای مشاغل مختلف با رعایت ضوابط وقوانین موجود .
۱۲-صدور احکام حقوقی ، دستمزدها ، پاداش ها ، فوق العاده ها ومأموریت ها و مرخصی ها ، اعطای طبقه وسایرمزایای قانونی از بدو استخدام تاپایان خدمات دولتی ( بازنشستگی )
۱۳- ارزشیابی کارکنان براساس معیارهای تدوین شده .
۱۴- تهیه گزارشات تخلف های اداری کارکنان درصورت لزوم ارجاع به مراجع ذیصلاح .
۱۵- انجام امور مربوط به تعاون و بیمه کارکنان شاغل و بازنشسته .
۱۶- رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مختلف کارکنان .
۱۷- پیش بینی احتیاجات پرسنلی .
۱۸- بررسی ومطالعه درزمینه احتیاجات آموزشی کارمندان وتهیه وتنظیم برنامه های آموزشی قبل وضمن خدمت کارکنان .
۱۹- برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت برای کلیه کارکنان درسطوح مختلف شغلی .
۲۰- بایگانی اسناد ومدارک پرسنلی ۰
۲۱- انجام تایپ وتکثیر اسناد و مدارک و مکاتبات ۰
۲۲- انجام سایر وظیفه و امورمحوله .
|