دسترسی سریع
دوشنبه ٠٥ آذر ١٤٠٣

شرح وظایف سرپرست اداره تدارکات :

·         نظارت برکلیه امور مربوط به کارپرداز واحد متبوعه و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی

·         پیش بینی احتیاجات واحد متبوعه و اقدام به اخذ اعتبارات لازم  توزیع آن بین کارکنان

·         بررسی اسناد مربوط به خرید و تأیید آنها

·         تهیه مدارک قراردادها و مناقصه ها و موافقتنامه های طرحهای عمرانی و پیگیری موارد مربوطه

·         تهیه و امضاء پیش نویس ها و مکاتبات وااحد تحت سرپرستی

·         بررسی اطلاعات جمع آوری شده از فروشندگان لوازم و نمایندگیها و پیمانکاران

·         شرکت درکمیسیون های مختلف مربوط به کارپردازی

·         نشر یک مساعی با مقام مافوق در انجام وظایف محوله

·         تهیه گزارشات و آمارهای لازم جهت مقام مافوق

·         انجام امور کارپردازی قسمتی از پروژه ها و تعمیرات ساختمانی و همکاری در تهیه زمین پروژه ها و مکاتبات سایر ادارات

·         نظارت بر انبا ر مرکزی و تحویل اجناس و صدور رسید انبار امضا اسناد کارپردازی

·         تامین شارژ انبار مرکزی