دسترسی سریع
سه شنبه ١٣ آذر ١٤٠٣

شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه :

  • تعیین سیاستها و خط مشی های دانشگاه در زمینه  مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی
  • تامین نیازهای نیروی انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی دانشگاه
  • نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری ، مالی و استخدامی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه
  • تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهای لازم در زمینه امور پرسنلی ، اداری ، مالی ، امور عمومی ، نگهداری حسابها ، انجام هزینه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
  • نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی و اختصاصی
  • نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحسابها ، اسناد و گزارشهای مالی
  • ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و دانشگاه
  • مطالعه ، بررسی و پیشنهاد طرحهای اصلاحی در مورد توسعه سازمان و مدیریت در محورهای نظام مدیریت ،ساختار و تشکیلات ، سیستمها و روشها ،طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم و فنون اداری – مدیریتی
  • تنظیم سیاستها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاستها و برنامه های مصوب وزارتخانه و دانشگاه
  • تنظیم و پیشنهاد بوجه برای واحدهای تابعه دانشگاه
  • تهیه و ارائه مناسب ترین طرحهای معماری و عمرانی واحدهای آموزشی ، بهداشتی و درمانی منطبق با اصول علمی و امکانات و شرایط جغرافیایی و فرهنگی و اقلیمی
  • بررسی نیازهای ساختمانی ، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین ، نگه داشت ، نوسازی و توسعه مراکز و موسسات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی
  • نظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
  • اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
  • ابلاغ قوانین و مقررات ، مصوبات ، آیین نامه ها ، و اساسنامه های مربوط به واحدهای تابعه
  • تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت