شرح وظایف مسئول خدمات:
حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله.
نظارت کامل بر نظافت روزانه ساختمانهای اداری، نمازخانه، درب و پنجره، کف اتاقها و سالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه.
آشنائی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار.
آشنائی کامل با نحوه پذیرائی و تشریفات مهمانداری.
توانائی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها.
آشنائی کامل با دستگاههای نظافتی و توانائی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها.
آشنائی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها.
نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده.
پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی.
دقت ومراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار.
اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش به مافوق.
رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.
سرپرست خدمات عمومی جهت انجام کلیه امور تنظیفاتی
هماهنگی پرسنل خدمات جهت برگزاری مراسم و جلسات
تنظیم و تکمیل چک لیست خدماتی تنظیفات
دریافت فاکتور و درخواست خرید از کارپرداز و تنظیم اسناد مربوطه
تحويل دستگاهها و وسايل تعميري و ارسال آن به شركت ها جهت تعمير
انجام سایر وظایف محوله با نظر مافوق.
|