مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت: رفاه کارکنان از مباحث بنیادی حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه به شمار می رود.
به گزارش وبدا / دکتر مهدی کوشکی با تأکید بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، بعنوان اثربخش ترین و مهمترین داشته و سرمایه یک سازمان، اظهارکرد: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی مقولهای بسیار مهم شمرده می شود و افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی، ورزشی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره وری و تعهد سازمانی خواهد بود.
وی افزود: حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی در مقابل خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رسالتی سنگین و خطیر را بر عهده دارد و چشم انداز خود را ارائه خدماتی مطلوب در حد شأن ذینفعان سازمان می داند.
مدیر پشتیبانی دانشگاه با اشاره به رویکرد این مدیریت در برنامه های تدوینی پیش رو در حوزه رفاهی کارکنان،اضافه کرد: در همین راستا جهت رفاه حال کلیه پرسنل، دانشگاه اقدام به عقد قرار داد با هتل بین المللی لیلیوم کیش و متل اشکان در بابلسر نموده است.
دکتر کوشکی بیان داشت: همکارن علاقمند به استفاده از تسهیلات هتل بین المللی لیلیوم کیش می توانند از 25 اردیبهشت ماه لغایت 25 اسفند ماه سال جاری به مراجعه به واحد خدمات رفاهی حوزه مربوطه و یا تماس با شماره تلفن 44011104 و 44011083 از خدمات اقامتی این هتل استفاده نمایند.
وی ادامه داد: همچنین متل اشکان در شهرستان بابلسر از 26 خرداد الی 31 شهریور ماه جهت رفاه کلیه پرسنل دانشگاه فراهم شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به واحد رفاه یا تماس با شماره های44011104 و 44011083 و کسب اطلاعات از شرایط و برنامه زمان بندی ، از تسهیلات رفاهی در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خواستار همکاری بیشتر رابطین رفاهی و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده در جهت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان شد و خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا با توسعه فعالیتها، امکانات و تسهیلات رفاهی خستگی امور جاری پرسنل را برطرف نموده و کیفیت زندگی کاری کارکنان را بهبود بخشند و نهایت رضایتمندی آنها را فراهم آوریم.