دسترسی سریع
شنبه ٠٣ آذر ١٤٠٣


 چاپ    ارسال به دوست

 

 

در دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور

روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ، برتر در حوزه خبر نویسی

دکتررسول دیناروند در دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور گفت: همواره تیتر اخبار هستیم و باید در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استراتژی و برنامه داشته باشیم و به صورت انفعالی عمل نکنیم.

دکتررسول دیناروند در دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور گفتهمواره تیتر اخبار هستیم و باید در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استراتژی و برنامه داشته باشیم و به صورت انفعالی عمل نکنیم.

به گزارش ايفدونا / سبزوار - Ifdona، دکتررسول دیناروند روز سه شنبه در دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور افزود: تمام تلاش های کشور برای کنترل مرزها موفق نبوده و نمی توانیم گمرک و مناطق آزاد را به صورت کامل کنترل کنیم اما اگر مردم از مضرات کالاهای قاچاق آگاه شوند بخش زیادی از این کالاها جمع می شود. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای اساسی روابط عمومی این است که مردم را نسبت به کالاهای قاچاق حساس کنند. در حال حاضر مردم فکر می کنند کالاهای قاچاق از اجناس اصل خارجی هستند که فقط پول گمرک نمی پردازند در حالی که واقعا اینطور نیست. 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اغلب کالاهای قاچاق تقلبی هستند و متاسفانه ما یکی از بازارهای هدف آنان هستیم. 

دکتر دیناروند افزود: اگر تقاضا برای کالای قاچاق متوقف شود عرضه آن نیز تعطیل خواهد شد و اگر بتوانیم 80 درصد این تقاضاها را با بسیج مردم حذف کنیم دستاورد عظیمی است.

رییس سازمان غذا و دارو گفت: کار ما در عرصه اطلاع رسانی مانند تیغ دو لبه است به آن معنا که باید مراقب باشیم در این عرصه دچار افراط و تفریط نشویم. 

دکتردیناروند تصریح کرد: از یک سو نمی توانیم مردم را آگاه نکنیم و از سوی دیگر اگر در عرصه اطلاع رسانی از حد و مرز مشخصی عبور و افراط کنیم، آستانه تحریک مردم به حدی بالا می رود که نسبت به این گونه مسائل بی خیال می شوند. به طور مثال ما هر ماه نمی توانیم مسئله ای مانند روغن کالم را تکرار کنیم زیرا انعکاس آن بی اثر می شود. 

وی ادامه داد: چه خوشمان بیاید و چه نیاید همواره تیتر اخبار هستیم و اگر خبر نداشته باشیم رسانه ها برای ما خبر می سازند؛ گاهی احساس می کنم شاید بهتر باشد دو ماه در رسانه ها ظاهر نشوم اما چنین چیزی امکان ندارد زیرا آنان اخباری از آرشیو بیرون می آورند و آن را تیتر می کنند. 

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: این در حالی است که حرف های ما وابسته به زمان و مکان بوده و ممکن است شش ماه دیگر غیر منطقی به نظر برسد بنابراین ما باید در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استراتژی و برنامه داشته باشیم و به صورت انفعالی عمل نکنیم.

شایان ذکر است، در این گردهمایی ،روابط عمومی معاونت غذا ودارو دانشگاه در خصوص خبر نویسی به عنوان واحد برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت ./110


 

 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٤    / شماره خبر:  ٣٤٠١  / تعداد بازدید:  2760

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: