- بازديدکنندگان آنلاين17
- بازديد کنندگان اين صفحه6842
- بازديدکنندگان امروز2826
- کل بازديدکنندگان73829040
- تاریخ آخرین بروز رسانی: يکشنبه ٠٤ آذر ١٤٠٣
سبزوار - خیابان اسدآبادی
آدرس اینترنتی:hh.medsab.ac.ir
تلفن: 44011600
ریاست دکتر مهدی جلیلی اکبریان
رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی، و درمانی تخصی و فوق تخصصی حشمتیه تحصیلات : متخصص اطفال شماره تماس: 44011888 مسئول دفتر: خانم قلعه نویی
شماره تماس مسئول دفتر:44011847 ساعات ملاقت حضوری: با هماهنگی مسئول دفتر
مکان: بیمارستان حشمتیه - ضلع جنوبی طبقه همکف شرح وظایف رئیس بیمارستان 1- کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از سرپرست مربوطه 2- نظارت و سرپرستی در مورد انجام امور بیماران توسط پزشکان معالج بر اساس مقررات و ضوابط تدوین شده در این مورد. 3- نظارت در مورد انتخاب پزشکان همکار بیمارستان براساس ضوابط و مقررات تدوین شده و سعی در تامین کادر پزشکی و غیرپزشکی مورد نیاز طبق برنامه های درمانی و نوع فعالیت بیمارستان. 4- سرپرستی و اظهارنظر در مورد تهیه ایین نامه و دستورالعمل های موردنیاز بیمارستان و نظارت برانجام و اجرای آن ها. 5- سرپرستی و ایجاد هماهنگی در مورد ارائه خدمات درمانی توسط گروه پزشکی بیمارستان. 6- شرکت در جلسات شورای پزشکی به منظور بررسی مسائل درمانی و واحدهای پاراکلینیکی بیمارستان. 7- ایجاد کمیته های لازم بیمارستانی ، انتخاب افراد هرکمیته با همکاری سایر مسئولین و نظارت بر حسن اجرای وظایف. 8- مطالعه گزارش کمیته های مختلف بیمارستان و سعی و اهتمام در مورد رفع مشکلات و نواقص موجود در هر مورد. 9- بررسی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و خدمات درمانی و پاراکلینیکی. 10- نظارت بر امور مالی، تهیه بودجه سالانه و ثبت هزینه و درامدهای بیمارستان طبق برنامه های پیش بینی شده. 11- نظارت و سرپرستی کلی بر حسن اجرای امور اداری و خدمات بیمارستان. 12- اقدام لازم در مورد استخدام ، اخراج، تشویق ویا تنبیه کارکنان شاغل بیمارستان براساس مقررات مربوطه. 13- نظارت برحسن اجرای خدمات مدرسه پرستاری و یا بهیاری وابسته و انجام اموزش حین خدمت کارکنان. 14- اقدام در مورد مکاتبات و مسائل بیمارستان با مراجع رسمی و سایر موسسات به عنوان نماینده و مسئول بیمارستان در حدود اختیارات تفویضی. 15- نظارت و سرپرستی در مورد خدمات و کادر پرستاری و رفع مشکلات موجود با نظر مسئول مربوطه. 16- تهیه گزارش های متناوب از فعالیت های بیمارستان وسایر امور جاری در مورد خدمات درمانی، بهداشتی ، اداری ، مالی و ارائه هرگونه پیشنهاد در جهت رفع نواقص کلی گسترش بیمارستان به مقامات مسئول. 17- نظارت بر ارزشیابی کارکنان بیمارستان به منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی و سایر خدمات. 18- انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد.
19- تهیه گزارش از فعالیت ها ، مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه .
|