آقای عباسعلی تقی زاده

تحصیلات: کارشناس پرستاری

مسئول دفتر: خانم قلعه نویی

شماره تماس مسئول دفتر:44011847

شماره تماس:  44011800 

ساعات ملاقت حضوری: هر روز بجز ایام تعطیل از 07:30 الی 14:00

مکان:بیمارستان حشمتیه - ضلع جنوبی طبقه همکف


 

رزومه مدیر بیمارستان

-         عباسعلی تقی زاده

-         کارشناس پرستاری

-         کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

-         استخدام رسمی26 سال سابقه کار

 

1-    ارزیاب وزارتی اعتباربخشی بیمارستان های کشور از دوره اول اعتباربخشی تاکنون (6 دوره اعتباربخشی)

2-    سابقه کار بالینی در بخش های اورژانس و جراحی به مدت 8 سال

3-    سابقه کار به عنوان سوپروایزر بالینی به مدت 18 سال همزمان با سایر مسئولیت ها

4-    سابقه مدیریت پرستاری دانشگاه به مدت 6 سال

5-    سابقه مسئولیت ستاد هدایت به مدت 8 سال

6-    سابقه کار به عنوان کارشناس اداره بازرسی دانشگاه همزمان با سایر مسئولیت ها به مدت 17 سال

7-    کارشناس نظارت بر درمان همزمان با سایر مسئولیت ها به مدت 17 سال

8-    مدیر بیمارستان حشمتیه از تاریخ 25/04/1402 تاکنون


شرح وظایف مدیر داخلی بیمارستان:

1-      اجرا،پایش و نظارت بر برنامه های تدوین شده به منظور حصول اطمینان از اجرای موفق برنامه ها در واحدهای تحت سرپرستی

2-      برنامه ریزی و هماهنگ نمودن امور بیمارستان به منظور پاسخ دهی مناسب در مواقع بحران و بلایا با هماهنگی مسئولین ذیربط

3-       برنامه ریزی به منظور أخذ مداوم نظرات مراجعین وبیماران به منظور حصول اطمینان از رضایت انان

4-       مطالعه مداوم روشهای انجام کار به منظور بهبود و اصلاح مستمر روشهای کار در حوزه تحت سرپرستی

5-      مطالعه مداوم کارآیی منابع بیمارستانی (منایع انسانی،منابع مالی ، تجهیزات) و ارائه راهکارهای عملی افزایش کارآیی در استفاده از منابع

6-      کنترل و نظارت بر کار کارکنان واحدهای ذیربط و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای آنها

8-       تلاش برای اجرای برنامه های استاندارد، احصاء، اصلاح فرآیندها به منظور ارائه بهتر خدمات مربوطه تا حد أخذ گواهینامه های کیفیت از قبیل ISO و ...

9-       انجام بررسی، کنترل ونظارت بر عملیات و فعالیتهای مربوط به امورمالی مرکز یا بیمارستان

10-    نظارت برچگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی هدف گذاری شده

11-    تطبیق، ترویج و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای تعیین شده برای مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستانها

12-    انجام نظارت و رسیدگی به امور اداری، مالی، تغذیه، تأسیسات، انبار و سایر واحدهای مرکز یا بیمارستان

13-    همکاری مستمر با سایر واحدهای ذیربط و کارشناسان مربوطه از نظر اداری و مالی ، فنی، بیمارستانی به لحاظ بالا بردن کیفیت امور مربوطه

14-    مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار تمام وقت و نیمه وقت کار آنها بر اساس نوع و کیفیت و به منظور ایجاد هماهنگی در مرکز با بیمارستان ونظارت بر طرح های تهیه شده.

15-    کنترل و نظارت بر کارهای عمرانی و تعمیراتی مرکز یا بیمارستان و ارائه پیشنهادها و راهنمایی های لازم جهت پیشرفت بهینه در این امور.

16-    جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی مرکز یا بیمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات ، نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزترشهای لازم پیرامون این مسائل و ارائه آن به مسئولین ذیربط.

17-    ایجاد ارتباط مستمر و سازنده با شرکتهای دارویی معتبر کشور به منظور دریافت به موقع سهمیه های دارویی.

18-    شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوط و ارائه نظرات مشورتی و تخصصی لازم.

19-    برقراری تعاملات سازنده با رئیس یا مدیر خدمات پرستاری مرکز یا بیمارستان به منظور بهبود روشهای انجام کار.

20-    پیش بینی کلیه احتیاجات مرکز یا بیمارستان اعم از نیروی انسانی و منابع دیگر با هماهنگی وهمفکری رئیس یا مدیر خدمات پرستاری و نهایتاً رئیس مرکز یا بیمارستان

21-    انجام مطالعات و تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه که بایستی به تأیید مراجع ذیربط رسیده باشد.

22-    شرکت فعال در دوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن در انجام وظایف محوله.

23-    انجام سایر امور مربوطه طبق دستورمقام مافوق مطابق مقررات.