• 22 مهر 1403
  • 137

قدردانی دکتر چمن از جامعه پزشکی: مسئولیت سنگین اعتماد مردم بر دوش پزشکان

دکتر چمن، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در مراسم بزرگداشت روز پزشک و روز داروساز، اهمیت نقش جامعه پزشکی و اعتماد مردم به پزشکان را یادآور شد و بر مسئولیت سنگین حاصل از این دو امتیاز تأکید کرد و از ایثارگری‌های جامعه پزشکی تقدیر نمود.

 قدردانی دکتر چمن از جامعه پزشکی: مسئولیت سنگین اعتماد مردم بر دوش پزشکان

در مراسم بزرگداشت روز پزشک، دکتر چمن، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، ضمن قدردانی از حضور پزشکان، داروسازان و سایر مهمانان، به اهمیت نقش متولیان سلامت در جامعه پرداخت. وی پزشکان را از مهمترین گروه های مرجع مورد اعتماد مردم دانست و تأکید کرد که این اعتماد مسئولیت سنگینی بر دوش جامعه پزشکی قرار می‌دهد. او افزود که خدمت با کیفیت و کاهش رنج ها و دردهای مردم، وظیفه‌ای است که پزشکان و همه مدافعان سلامت بایستی با اخلاص، تعهد حرفه ای، دانش و مهارت به آن بپردازند.

دکتر چمن همچنین بر ضرورت حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری تأکید کرد و سخن بوعلی سینا را یادآور شد که "پیشگیری از بیماری و حفظ سلامت مقدم بر سایر اقدامات است." وی در ادامه به نقش پزشکان در درمان بیماران و ارائه خدماتی آرامش بخش، حیاتی و تسکین‌دهنده اشاره کرد و  ایثارگری جامعه پزشکی در دوران سخت کرونا را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ خدمات سلامت یادآوری نمودند.

وی در پایان، با ابراز امیدواری نسبت به بهبود اوضاع، از ضرورت عزم عمومی و همت همگانی مسئولان و مردم برای حل مشکلات و ارتقاء شرایط تأکید کردند.

{news-gallery}
نظرات کاربران
این خبر فاقد نظر می باشد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *