• 25 مهر 1403
  • 28

آیین رونمایی از آمبولانس تحویلی جدید به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

طی آیینی یک دستگاه آمبولانس تحویلی جدید با هدف ارتقاء خدمات فوریت‌های پزشکی و کاهش زمان پاسخگویی به حوادث، به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تحویل و طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، معاون درمان و دیگر مدیران دانشگاه مورد رونمایی قرار گرفت.

 آیین رونمایی از آمبولانس تحویلی جدید به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

به گزارش وبدا/ دکتر چمن در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ گفت: فوریت‌های پزشکی در سبزوار با توجه به گستردگی جغرافیایی منطقه و تراکم بالای ترافیک جاده‌ای، کاری بسیار دشوار است. سبزوار با وسعت ۱۷ هزار کیلومتر مربع، یکی از مناطق وسیع تحت پوشش اورژانس است و پرسنل ما روزانه با حجم بالایی از ماموریت‌های اورژانسی روبه‌رو هستند که تحویل این آمبولانس جدید گامی در جهت بهبود خدمات و ارتقای سطح امدادرسانی به بیماران و مصدومان خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهبود شاخص‌های اورژانس افزود: یکی از اهداف ما کاهش زمان رسیدن آمبولانس‌ها به محل حادثه است. هرچه این زمان کمتر باشد، شانس نجات جان بیماران بیشتر و استانداردهای ما به شاخص‌های ملی و جهانی نزدیک‌تر می‌شود.

سرپرست دانشگاه با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از پرسنل اورژانس خاطرنشان کرد: ما باید تمام امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کنیم تا همکاران اورژانس با کمترین دغدغه و بالاترین انگیزه وظایف خود را انجام دهند. تأمین نیازهای مادی و معنوی پرسنل، از اولویت‌های ماست و در تلاشیم تا با ارتقاء شرایط کاری، کیفیت خدمات فوریت‌های پزشکی را بهبود بخشیم.

دکتر کافی رئیس اورژانس سبزوار در ادامه این مراسم نیز گفت: در حال حاضر تعداد 33 پایگاه در مناطق تحت پوشش دانشگاه فعال است، که از این تعداد 17 پایگاه جاده ای، 15 پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی است که  تا پایان سال از مجموع آمبولانس های تحویلی تعداد 4 آمبولانس دیگر به اورژانس سبزوار اضافه خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه اورژانس و حمایت‌های دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که با بکارگیری فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در آینده نزدیک، شاهد ارتقاء خدمات اورژانس و ارائه بهتر خدمات به مردم سبزوار و زائران امام رضا (ع) باشیم.

{news-gallery}
نظرات کاربران
این خبر فاقد نظر می باشد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *