• 1402/03/21 - 18:11
  • - تعداد بازدید: 726
  • - تعداد بازدیدکننده: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بطور میانگین ۳ تا ۳۰ درصد تماس های ۱۱۵ سبزوار مزاحمت تلفنی است

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: بصورت میانگین بین ۳ تا ۳۰ درصد تماس ها با 115 سبزوار مزاحمت تلفنی است.

به گزارش وبدا/ دکتر کافی در بیان این مطلب اظهار داشت:  از ابتدای سال تا نیمه خرداد ماه بیش از 48 هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی برقرار شده که از این رقم بیش از 2 هزار مورد مزاحمت تلفنی ثبت شده است.
وی همچنین تعداد تماس های انجام شده سال گذشته اورژانس را بیش از 207 هزار مورد اعلام کرد و اظهار داشت:  از آمار مذکور  حدود 7 هزار تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
 وی با بیان اینکه پاسخگویی نیروهای عملیاتی اورژانس به مزاحمان تلفنی موجب کاهش فرصت انجام خدمات بهینه از نیروهای فوریت پزشکی می شود؛ تاکید کرد: با توجه به اینکه هر گونه تاخیر در امر خدمت رسانی موجب به خطر انداختن جان حادثه دیدگان می شود و ممکن است با این اهمال کاری در همان لحظه یک نفر نیاز مبرم به ارائه خدمات پزشکی به موقع و سریع داشته باشد که به دلیل مزاحمت، از این خدمات محروم گردد؛ از مردم تقاضا داریم تا در این امر همکاری لازم را با مرکز فوریت های پزشکی داشته باشند.
 دکتر کافی در پایان تصریح کرد: به لحاظ حساسیت کار در اوژانس 115 که ارتباط مستقیم با جان مردم دارد در صورت مزاحمت های زیاد، دایره حقوقی اورژانس اقدام قانونی در برابر خاطیان خواهد داشت که در این خصوص قانون مجازات سلب امتیاز تلفن ثابت و همراه و پیگیری های قضایی شدید برای خاطیان در نظر گرفته است.

  • گروه خبری : روابط عمومی دانشگاه
  • کد خبر : 16624
  • لینک کوتاه : https://medsab.ac.ir/ZDpb
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آدرس دانشگاه

سبزوار، خیابان اسدآبادی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی

شماره تماس

051-44011000

کدپستی

9613873137

پست الکترونیک

info@medsab.ac.ir

سامانه پیامکی

500044011078

بازدید این صفحه: 4
بازدید امروز: 2060
کل بازدید: 56747
بازدید کنندگان آنلاین: 6
آخرین بروزرسانی: 1404/05/05 09:35