• 1399/09/17 - 12:41
  • - تعداد بازدید: 3764
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه
قابل توجه معرفی شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1400-1399

قابل توجه معرفی شدگان سازمان سنجش (اشتباه در انتخاب رشته)

با عرض تبریک و خیرمقدم ،


       جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:


         ثبت نام طی دو مرحله صورت می پذیرد:


1-    ثبت نام اولیه صرفاًاینترنتی می باشد.


2-     نحوه تحویل اصل مدارک به صورت ارسال پستی و تا تاریخ 99/09/22 می باشد.


 


نحوه ثبت نام الکترونیکی:


 ·         کلیه پذیرفته شدگانی که اسامی آنان طبق جدولی که در انتهای اطلاعیه آمده است؛ به دانشگاه معرفی گردیده اند؛ موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه ،سامانه ثبت نام جدیدالورود، از روز چهارشنبه 99/09/17 لغایت 99/09/19 به صورت تمام وقت جهت ثبت نام  الکترونیکی اقدام نموده و فرمهای مربوطه را از طریق سامانه ثبت نام دریافت و با دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نموده و در نهایت پس از دریافت کد رهگیری؛ از فرم ثبت نام نهایی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک پست نمایید.


·         جهت اطلاع از نحوه ثبت نام الکترونیکی فایل راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید.


 


دانشجویان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید:


·         جهت انجام فرآیند ثبت نام از گوشی همراه و تبلت استفاده نگردد.


·         حتما از مرورگر Firefox  استفاده گردد.


·        جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از قسمت نوع کاربری، دانشجویان جدیدالورود را انتخاب نمایید.


·         جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر کد ملی و کلمه عبور شماره داوطلبی می باشد.


·         در قسمت اطلاعات تکمیلی نوع معلولیت به صورت دارد یا ندارد مشخص گردد.


·         در فیلد مربوط به آدرس حتما آدرس دقیق پستی همراه با ذکر پلاک و کدپستی ثبت شود.


·         ثبت نام قطعی شما منوط به گرفتن کد رهگیری 12 رقمی می باشد.


·         ارسال پرینت اطلاعات و کد رهگیری ثبت نام اینترنتی الزامی می باشد.


·         در روندثبت نام الکترونیکی فیلدهایی که شامل شما نمی گردد حتی بصورت خام بارگذاری گردد[ بالای برگه ذکر گردد شامل من نمیشود] مانند فرم های شماره 4 که افراد دارای سهمیه باید پر و ارسال نمایند یا بخش نظام وظیفه که صرفاً پذیرفته شدگان آقا ملزم به بارگذاری آن هستند. در صورت بارگذاری نکردن هیچ گونه فرمی در این فیلدها برای ورود به مراحل بعد  ثیت نام الکترونیکی با مشکل مواجه خواهید شد.


·         فرم های دوبرگه ای در یک صفحه اسکن و بارگذاری گردد. (مثل فرم اطلاعات عمومی یا حراست)


 


 


        نحوه تحویل اصل مدارک ثبت نامی:


به اطلاع کلیه معرفی شدگان در قالب اشتباه در انتخاب رشته می رسانیم به علت شیوع ویروس کرونا و سعی بر کاهش انتشار ویروس و مخاطرات احتمالی، تحویل مدارک حضوری و ثبت نام قطعی دانشجویان به شیوه ارسال پستی صورت می پذیرد. لذا کلیه افراد معرفی شده توسط سازمان سنجش موظفند؛ مدارک درخواستی جهت ثبت نام را، نهایتاً تا تاریخ 99/09/22 با پست پیشتاز به آدرس زیر ارسال نمایند. عدم ارسال به موقع مدارک یا نقص در مدارک ارسالی به منزله انصراف یا واجد شرایط نبودن دانشجو تلقی و اسامی این دسته دانشجویان با عنوان ثبت نام نشده به سازمان سنجش معرفی می گردد.


نکات مهم:


·         نوشتن رشته و مقطع قبولی روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت راست) الزامی است.(به عنوان مثال: رشته علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی پیوسته)


·         ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس دانشجو روی پاکت ( بالای پاکت گوشه سمت چپ) الزامی است.


·         از ارسال اصل شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت و معافیت خودداری نمایید؛ بررسی اصالت مدارک هویتی در اولین حضور فیزیکی دانشجو در دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.


 


مدارك لازم جهت ارسال و تشکیل پرونده:


1- تحویل فرم‌های تکمیل‌شده ثبت‌نام اینترنتی


2- پرینت فرم نهایی ثبت نام اینترنتی همراه با کد رهگیری


3- 4سري تصوير از تمام صفحات


4-6  قطعه عكس    3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس


5- 4سري تصوير كارت ملي پشت و رو


6- اصل گواهينامه دیپلم يا گواهي موقت آن+2 سري تصوير (دانشجویان پسری که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت می باشند با در دست داشتن کارت خود به مدرسه مراجعه و اصل مدارک را تحویل و برای دانشگاه ارسال نمایند.دانشجویان پسر مشمول خدمت نظام وظیفه، در اولین حضور و مراجعه به دانشگاه با دریافت نامه از واحد پذیرش و ثبت نام به مدرسه مراجعه و اصل مدارک را تحویل گرفته و به اداره پذیرش و ثبت نام ارائه می نمایند. ضمناً به دانشجویانی که در سال جاری فارغ التحصیل گردیده اند به علت آماده نبودن اصل مدارک از سوی آموزش و پرورش؛ تا شروع نیمسال بعد فرصت داده می شود تا اصل مدرک را ارائه نمایند. برای این دسته دانشجویان ارائه اصل گواهی موقت با مهر و تأیید مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه، جهت ثبت نام الزامی است)


7- اصل گواهينامه پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن +2 سري تصوير (توضیحات بند 6 شامل این بند نیز می گردد.)


8- اصل ريز نمرات پایان دوره سه ساله + 2 سري تصوير(ریزنمرات ضمن سال و همچنین فاقد عکس دانش آموز، مهر وتأیید مدرسه مورد قبول نمی باشند.)


9-اصل ریز نمرات پایان دوره پیش دانشگاهی+2 سری تصویر(ریزنمرات ضمن سال و فاقد عکس دانش آموز، مهر وتأیید مدرسه مورد قبول نمی باشند.)


10-پرینت از کد پیگیری ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی در سامانه


11-پرینت از کد پیگیری ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی متوسطه در سامانه










(جهت اطلاع از نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی به توضیحات زیر دقت فرمایید)




 


 


کلیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 99 می‌بایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس              https://emt.medu.ir


اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را بدقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند.


پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.


جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها و ادارات آموزش و پرورش نمی باشد.


📌 پذیرفته‌شدگان دانشگاه شخصا میتوانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند.


🔐🔑 جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز میباشد: 👇


♦️اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی)


 ️داشتن شماره‌تلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی


️در قسمت نوع استعلام گیرنده ، وزارت بهداشت را انتخاب نمایید.


 ️ در قسمت استعلام گیرنده، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را انتخاب نمایید.


️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی ( مبلغ 2300 تومان بابت هزینه صدور تاییدیه)


📮 چند نکته و تذکر خیلی مهم:


️ در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه استعلام گیرنده، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی مینمایند.


️ پس از انجام مراحل ثبت درخواست،شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی در سامانه، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند.


️ این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می شود.


️ این تاییدیه به صورت الکترونیکی برای دانشگاه استعلام گیرنده ارسال می شود و بهیچ عنوان نیازی به حضور متقاضی به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت تاییدیه نمیباشد.(ادارات آموزش و پرورش از دادن تاییدیه به صورت دستی به متقاضی معذورند.)


️ در ثبت کلیه اطلاعات مربوطه دقت شود.


( انتخاب دقیق نظام آموزشی و مقطع ،اطلاعات هویتی ،فارغ التحصیلی،دانشگاه استعلام گیرنده و...)


️ درصورت ثبت اشتباه هر یک از موارد، علاوه بر برگشت خوردن تاییدیه و عدم صدور آن، فرآیند صدور تاییدیه زمانبر خواهد شد و متقاضی علاوه بر ثبت دوباره تاییدیه،متحمل هزینه جدید خواهد شد.


 


12-دفترچه آماده‌به‌خدمت، كارت معافيت يا پايان خدمت+ تصویر آن یا مدرکی که نشان‌دهنده وضعیت نظام‌وظیفه باشد.(ويژه برادران) لازم به ذکر است دانشجویان پسر که مشمول بوده؛ بایستی از معافیت تحصیلی استفاده نمایند. به اینصورت که با یک نسخه پرینت از برگه قبولی خود از سایت سازمان سنجش به دفاتر پلیس + 10 شهر خود مراجعه و فرم مجوز موقت ثبت نام خود را درخواست و دریافت؛ و در زمان ثبت نام الکترونیکی تصویر آن را بارگذاری و در هنگام ارسال حضوری مدارک ، اصل مجوز را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.


13-داشتن گواهی مشخص‌کننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفته‌شدگانی که از این سهمیه استفاده نموده‌اند.


تذکر: پذیرفته‌شدگان تبعه موظف‌اند اصل مدارک تحصیلی خود را (گواهی پیش‌دانشگاهی متوسطه و ریزنمرات سه‌ساله) قبل از ارسال مدارک توسط کنسولگری مربوطه مهر و تائید نمایند.


 


قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های مازاد:


·         جهت اطلاع از میزان و نحوه پرداخت شهریه خود با واحد امور شهریه خانم یوسف آبادی به شماره 44018464-051 و شماره همراه 09011892033 تماس حاصل نمایید.



قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم: ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود.



  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


























































































لیست افراد معرفی شده از سازمان سنجش


Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


شماره داوطلبی



نام خانوادگی



نام



1505917



روشني                        



زهره                         



1773111



مسلمي عقيلي                  



سيداريان                     



1514568



ثوابي                        



فاطمه                        



1462034



صالحي مرزيجراني              



علي                          



1833838



كريمي                        



سيدمحمد                      



1515011



محبي خواه                    



ستايش                        



1541979



مداح                         



علي                          



1527671



صادقي                        



فاطمه                        



1546668



گرمابي                       



زينب                         



1832860



هاشمي سنگدهي                 



سيده مهسا                    



1515833



اسماعيلي نيا                 



مريم                         



1531258



جوان                         



زهرا                         



1310073



دريغ                         



سمانه                        



1516607



بشارت نيا                    



مصطفي                        



1556504



ميرحسن زاده                  



محمد                         




 


آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم - واحد پذیرش و ثبت نام


صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112


شماره تماس : 44018446-44018445-051


مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی


اداره پذیرش و ثبت‌نام


 



 


 

  • گروه خبری : دانشکده پرستاری مامایی,دانشکده پیراپزشکی,معاونت آموزشی,اطلاعیه های سایت اصلی,دانشکده بهداشت,دانشکده پرستاری جوین
  • کد خبر : 12479
  • لینک کوتاه : https://medsab.ac.ir/ZV89
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آدرس دانشگاه

سبزوار، خیابان اسدآبادی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی

شماره تماس

051-44011000

کدپستی

9613873137

پست الکترونیک

info@medsab.ac.ir

سامانه پیامکی

500044011078

بازدید این صفحه: 4
بازدید امروز: 5224
کل بازدید: 40807
بازدید کنندگان آنلاین: 6
آخرین بروزرسانی: 1404/04/31 09:45