مسئول محترم امور اداري : جناب آقای هادی مهری
شماره داخلی : 4023
«شرح وظایف رئیس امور اداری»
1-اجرای صحیح مقررات و آئین نامه ها و دستورالعمل ها و مصوبات مربوط به امور اداری.
2- پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی.
3-نظارت بر حسن اجرای انجام امورات کارگزینی- دبیرخانه- ماشین نویسی- انبار- کارپرداز-خدمات نقلیه و پیگیری مسائل مربوط به هر یک از واحدهای مربوطه و ایجاد هماهنگی بین آنها.
4-پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان به مقام مافوق بمنظور اتخاذ تصمیم .
5- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله به کلیه مسائل اداری.
6- مطالعه و بررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر.
7-- مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تایمکس ، حضور و غیاب ، مرخصی ، ماموریت پرسنل
8- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریبk
9- بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح فرایند ارزشیابی
10-انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
11- نظارت بر انعقاد قرارداد و نحوه اجرای قراردادهای مربوط به شرکتهای درمانی،پشتیبانی و خدماتی.
12- ارائه گزارشات لازم و به موقع به مقامات ذیربط.
13-انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات.
|